۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۲
کد خبر: 80761688
T T
۰ نفر
طرح نظارت برمراكز عرضه موادخام دامي، كالاو خدمات درگيلان تشديد شد

رشت -مديركل تعزيرات حكومتي گيلان گفت : طرح نظارت بر مراكز عرضه مواد خام دامي و كالا و خدمات در استان تشديد شد .

' رضا قشلاقی ' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : طرح ویژه نظارت بر مراكز عرضه مواد خام دامی در استان تشدید شد .

وی خاطر نشان كرد : در این طرح نظارتی واحدهای عرضه كننده گوشت ، مرغ و ماهی از سوی تیم های بازرسی دامپزشكی ، مجمع امور صنفی و نماینده تعزیرات حكومتی مورد بازدید قرار گرفت .

وی ادامه داد : با اجرای این طرح از پنجم مرداد ماه سال جاری تاكنون 15 واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت كه 9 واحد متخلف شناسایی شد .

قشلاقی اظهار كرد : این واحدهای متخلف به اتهام گرانفروشی ، درج نكردن قیمت و عرضه گوشت فاسد شناسایی و پرونده تخلف آنان به تعزیرات حكومتی برای رسیدگی ارسال شده است .

وی همچنین از كشف و ضبط 36 كیلوگرم گوشت غیر بهداشتی در این بازدیدها خبر داد .

مدیركل تعزیرات حكومتی گیلان گفت : علاوه بر این طرح نظارتی ویژه ضیافت بر مراكز عرضه كالا و خدمات نیز از ششم مرداد ماه در شهرستان فومن اجرا شد .

قشلاقی افزود : در این طرح نیز دو تیم بازرسی متشكل از سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، اصناف و نماینده تعزیرات حكومتی از 36 واحد عرضه كالا و خدمات این شهرستان بازدید كردند .

وی اظهار كرد : 12 واحد از 36 واحدی كه مورد بازرسی قرار گرفت به اتهام گرانفروشی ، عدم درج قیمت و صدور فاكتور متخلف شناسایی و پرونده تخلف آنان به تعزیرات حكومتی برای رسیدگی ارسال شده كه در دست رسیدگی است . ك /3

605/604