۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۲
کد خبر: 80762879
T T
۰ نفر

مناظره‌هاي تلويزيوني ادامه مي يابد

۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۲
کد خبر: 80762879
مناظره‌هاي تلويزيوني ادامه مي يابد

تهران- مدير شبكه يك سيما گفت كه شخصيت هاي مختلف سياسي، فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي به زودي در برنامه «مناظره» ديدگاه هاي يكديگر را به نقد مي كشند.

به گزارش ایرنا، «مهدی فرجی» روز دوشنبه گفت: پس از موفقیت تلویزیون در برنامه مناظره نامزدهای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری،شبكه یك سیما فرصتی فراهم كرده تا مسوولان دیدگاه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی خود را بیان كنند.

به گفته وی، در این برنامه مردم فرصت دارند تا پرسش ها و مطالبات خود را با مسوولان مطرح و در تمامی زمینه ها پاسخ مناسب دریافت كنند.

مدیر شبكه یك سیما همچنین ادامه داد: برنامه مناظره در نخستین برنامه خود، نگاهی به صنعت خودروسازی در ایران دارد و چالش های این صنعت را از منظر مردم، مدیران صنایع خودروسازی، خصوصی سازان و قطعه سازان به بوته نقد و بررسی می گذارد.

وی پخش برنامه های چالشی را از رسالت های اصلی صداوسیما دانست و ادامه داد: رساندن صداهای گوناگون از وظایف اصلی رسانه است و امیدواریم با تولید و پخش چنین برنامه هایی در حل مسایل و مشكلات، گامی موثر برداشته شود.

فرجی تولید برنامه مناظره را حاصل تلاش شورای سیاستگذاری سیما به ریاست معاون سیما دانست و توضیح داد: وجود اتاق فكری منسجم بر پربارتر شدن این برنامه موثر خواهد بود.

برنامه مناظره كاری از گروه دانش و اقتصاد شبكه یك سیماست كه در استودیوی 11و با همان دكور مناظره 8 نامزد انتخابات به زودی هر جمعه با اجرای مرتضی حیدری پخش می شود.

فراهنگ(1)2025