۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۹
کد خبر: 80773234
T T
۰ نفر
مقاومت، عزت و كرامت را به لبنان بازگرداند

بيروت- سليم الحص نخست وزير اسبق لبنان ورييس منبر وحدت ملي اين كشور در بيانيه اي به مناسبت هفتمين سالگرد پيروزي مقاومت اسلامي عليه رژيم صهيونيستي درسال 2006 ميلادي بر وجود مقاومت در راستاي تأمين حاكميت و وحدت ملي لبنان تأكيد كرد وگفت: مقاومت عزت، مجد وكرامت را به لبنان بازگرداند.

به گزارش ایرنا ازبیروت، حص رییس منبر وحدت ملی لبنان روز چهارشنبه به مناسبت هفتمین سالگرد پیروزی مقاومت علیه رژیم صهیونیستی در سال 2006 میلای، بر ادامه مقاومت به عنوان حامی اصلی لبنان تأكید كرد.

در این بیانیه آمده است: تاریخ 14 ماه اوت سال 2006 میلادی( پیروزی مقاومت علیه رژیم صهیونیستی) نقطه عطف مهمی برای تمامی اعراب و لبنانی ها است و در این روز لبنانی ها مجد، عزت وكرامت را به دست آوردند.

رییس منبر وحدت ملی لبنان دراین بیانیه ضمن تأكید بر حفظ منابع نفتی و گازی لبنان، همه مسئولان را به بیداری و هوشیاری در برابر طمع صهیونیستی علیه ثروت و منابع طبیعی لبنان فراخواند.

دراین بیانیه همچنین با اشاره به از سرگیری گفت وگوهای سازش با رژیم صهیونیستی، آن را اقدامی غربی در راستای جبران شكست سنگین رژیم صهیونیسی درسال 2006میلادی درلبنان قلمداد كرد.

خاورم*2023 **1515