۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۱۵
کد خبر: 80773762
T T
۰ نفر

راز مرگ مشكوك يك مرد جوان چالوسي برملا شد

۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۱۵
کد خبر: 80773762
راز مرگ مشكوك يك مرد جوان چالوسي برملا شد

نوشهر- فرمانده نيروي انتظامي چالوس از شناسايي و دستگيري دو نفر قاتل درماه جاري در اين منطقه خبرداد و گفت: با دستگيري اين افراد قاتل راز مرگ مشكوك يك مرد جوان چالوسي برملا شد.

سرهنگ ' علی حسین حسین نژاد ' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چالوس كمتر از یك هفته با توجه به نظریه پزشكی قانونی در مورد مرگ مشكوك یك مرد جوان، زن این متوفی را به عنوان قاتل شناسایی و دستگیر كردند.

وی اظهار داشت: در پی كشف جسد و مرگ مشكوك مردی به نام ' م - الف ' در ماه مرداد امسال در شهر چالوس، ماموران پلیس آگاهی منطقه اقدامات اولیه برای شناسائی علت مرگ را آغاز كردند.

وی تصریح كرد: جسد این فرد برای بررسی به پزشكی قانونی منطقه منتقل شد كه در نتیجه پس از اظهارنظریه پزشكی قانونی مبنی بر خوردن قرص برنج و آثار درگیری و جراحت بر روی اعضای متوفی، پرونده قتل تشكیل و موضوع در دستور كار ویژه كارشناسان و كارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی چالوس گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی در اقدامی غافلگیرانه زن متوفی به نام 'ع - الف ' را به عنوان مظنون به قتل شناسایی و دستگیر كنند.

سرهنگ حسین نژاد افزود : متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس ، به قتل همسرش اقرار و اعلام كرد كه به مدت یكسال به عقد شرعی شوهرم درآمدم كه به دلیل علاقه نداشتن به وی و ارتباط با فرد دیگری به نام ' و - ق ' كه دراین جنایت همكاری داشت ، تصمیم به قتل شوهرم گرفتم.

وی ادامه داد : با حضور ماموران پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل ، صحنه جنایت از سوی قاتلان تشریح و این افراد برای سیرمراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و روانه زندان شدند.

شهرستان چالوس درغرب مازندران واقع است.ك/3

624/621/503