۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۸:۵۵
کد خبر: 80774497
T T
۰ نفر

بسيج بزرگترين پشتيبان انقلاب است

۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۸:۵۵
کد خبر: 80774497
بسيج بزرگترين پشتيبان انقلاب است

اراك- فرمانده سپاه روح الله استان مركزي گفت: بسيج يادگار امام راحل و بزرگترين پشتيبان نظام و انقلاب است.

به گزارش ایرنا، سردار'مهدی صدیقی' چهارشنبه شب در آیین افتتاح ناحیه مقاومت بسیج فراهان افزود: بسیج بعنوان یكی از ارزشهای انقلاب اسلامی می باشد واگر رشادت وجانفشانی وحس مسولیت پذیری بسیجیان درطول هشت دفاع مقدس نبود امروز شاهدعظمت واقتدار ایران اسلامی دردنیا نبودیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مركزی بیان كرد: بسیج همانگونه كه در آغاز انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی به ندای حضرت امام راحل لبیك گفت، امروز هم پیشگام نهضت عظیم علمی و فرهنگی ایران اسلامی و در خط مقدم جبهه مقابله با جنگ نرم دشمن قرار دارد.

وی اضافه كرد: با توجه به حملات همه جانبه استعمار در سرمایه‌گذاری در بخش فرهنگ و مورد هجمه و حمله قرار دادن ارزش‌ها و مفاهیم اخلاقی جامعه ایران اسلامی، تشریح اندیشه ناب مبتنی بر تعهد و ایمان بسیج، رسالت سنگینی برعهده تمام اصحاب فرهنگ و اندیشه است تا با تببین مبانی راهبردهای فرهنگ بسیج، باعث پیوند هر چه بیشتر نسل جوان انقلاب با جمهوری اسلامی و ناامیدی قدرت‌های استكباری شوند.

فرماندار فراهان در این آیین گفت: بسیج در دوران دفاع مقدس رسالت خود كه دفاع از میهن اسلامی بود به بهترین نحو ممكن انجام داد اما مهمترین رسالت بسیجیان در شرایط كنونی مبارزه با جنگ نرم دشمن است.

'مجید مومنی' ادامه داد: در دوران جنگ بسیجی با دشمن روبرو بود، دشمن را می‌دید و می‌شناخت و به همین دلیل مقابله كردن با آن ساده تر بود اما امروز دشمن با در اختیار داشتن ابزارهای قوی فرهنگی، تهاجم فرهنگی قوی‌ای ایجاد كرده است و رسالت بسیج نسبت به حال و به ویژه آینده بسیار سنگین‌تر شده است.

وی اضافه كرد: بسیجیان باید مانند همیشه هوشیار باشند و با فكر،اندیشه و جانفشانی های خود پشتیبان نظام، انقلاب و ولایت فقیه باشند.

امام جمعه فراهان نیز در این آیین وجود ناحیه مقاومت بسیج را در این شهر از بركات الهی خواند گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه باید مهمترین رسالت بسیجیان در هر شرایطی باشد.

حجت الاسلام ' مجید جعفری' ادامه داد: بسیجیان باید نگاهی توحیدی و الهی به مسایل و مشكلات جامعه داشته باشند والگوی اقشار جامعه به خصوص نسل جوان باشند.

وی اظهار كرد: بسیجی باید جریان‌های انحرافی داخلی و خارجی را به موقع تشخیص دهد و بعد از تشخیص آن به مقابله با آن بپردازد و در یك كلام باید روشنگر جامعه باشد و در فضاهای غبارآلود سیاست داخلی و بین المللی روشنگری كند.

در پایان این آیین سرهنگ پاسدارسید'مهدی حیات غیبی' به عنوان فرمانده این ناحیه منصوب شد.

7115/ 556