۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۳۶
کد خبر: 80775325
T T
۰ نفر
پروژه هاي عمراني نيمه تمام شهرستان نمين تكميل مي شود

نمين ، اردبيل - استاندار اردبيل گفت: پروژه هاي عمراني نيمه تمام شهرستان نمين تكميل مي شود.

به گزارش ایرنا ، اكبر نیكزاد روز پنج شنبه در جریان بازدید از 9 پروژه عمرانی در دست اجرای شهرستان نمین افزود: برای تكمیل پنج مورد از این پروژه ها در مجموع 95 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وی گفت: عملیات احداث پروژه پل ورودی شهر آبی بیگلو هم اكنون توسط دستگاه اجرایی راه و شهرسازی در حال اجراست و مرحله اول آن تا هفته دفاع مقدس امسال به بهره برداری می رسد.

وی افزود: خیابان كمربندی شهر آبی بیگلو توسط شهرداری این شهر در حال اجرا است و باند از غرب به شرق این پروژه با همكاری دفتر فنی استانداری و شهرداری آبی بیگلو امسال آسفالت ریزی خواهد شد.

استاندار از تزریق اعتبار برای اجرای كف پوش و موزائیك سالن ورزشی در حال اجرای شهید سبحانی شهر آبی بیگلو در این بازدید خبرداد و گفت: این مجموعه تا اول مهرماه امسال افتتاح و برای استفاده دانش آموزان منطقه به آموزش و پرورش تحویل داده می شود.

وی در بازدید از مدرسه سه كلاسه بنیاد بركت شهر آبی بیگلو هم اظهار كرد: این مجموعه همزمان با هفته بسیج به بهره برداری می رسد.

وی گفت: طرح آبرسانی به دو روستای دودران و خانقاه سفلی و واحدهای صنعتی واقع در مسیر این روستاها نیز در هفته بسیج افتتاح می شود.

استاندار زیبا سازی و اجرای فضای سبز پروژه تقاطع غیر همسطح ورودی شهر نمین را ضروری دانست و از اختصاص اعتبار برای این امر خبرداد و از شهرداری و راه و شهرسازی نمین خواست برای اجرای این پروژه همت و همكاری داشته باشند.

وی گفت: این پروژه باید تا هفته دفاع مقدس برای افتتاح آماده شود.

وی برای ادامه عملیات اجرایی طرح فاضلاب شهر نمین هم دو میلیارد ریال اعتبار اختصاص داد.

وی افزود: ساختمان مجموعه فرهنگی ، مذهبی دانشگاه محقق اردبیلی واقع در محوطه دانشكده پردیس نمین هم در شرف اتمام است و همزمان با هفته دولت بهره برداری

می شود.

استاندار از اختصاص پنج میلیارد ریال اعتبار به شركت آب و فاضلاب روستایی استان برای تكمیل پروژه های آبرسانی در حال اجرای این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای خط انتقال آبرسانی به دو روستای میناباد و میرزانق از توابع بخش عنبران در قالب مجتمع آبرسانی وحدت تا هفته دفاع مقدس به پایان می رسد.

او افزود: مجتمع آبرسانی امام حسن مجتبی (ع) برای آبرسانی به 28 روستای شهرستان نمین هم كه تاكنون در قالب آن به 14 روستا آبرسانی انجام شده و 14 روستای دیگر باقی مانده در حال اجرا است كه تا دهه فجر امسال تكمیل شده و بصورت كامل بهره برداری

می شود.

7120/594/530