۲۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۵
کد خبر: 80776858
T T
۰ نفر

چهار ايستگاه آتش نشاني در تهران راه اندازي شد

۲۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۵
کد خبر: 80776858
چهار ايستگاه آتش نشاني در تهران راه اندازي شد

تهران بزرگ - مدير عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران گفت: چهار ايستگاه آتش نشاني امروز (شنبه) در تهران راه اندازي شد.

دكتر 'سیدرضا خوشزاد' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ایستگاه ها در خیابان آیت اله كاشانی - بلوار ابوذر، تهرانپارس - بزرگراه شهید باقری، خیابان وحدت اسلامی -تقاطع مولوی و خیابان مسیل باختر راه اندازی شده است.

وی اظهار كرد: پنج ایستگاه دیگر نیز تا آخر تابستان گلنگ زنی می شود و بر اساس، تمهیدهای اندیشیده شده تعداد ایستگاههای آتش نشانی از یكصد ایستگاه تا پایان امسال به 115 ایستگاه افزایش می یابد.

خوشزاد افزود: ایستگاه آیت اله كاشانی - بلوار ابوذر با نام ایستگاه شهید 'امید عباسی' آتش نشان فداكار كه در حادثه آتش سوزی برای نجات یك دختر هفت ساله امسال جان خود را از دست داد، راه اندازی شده است.

وی یادآور شد: هدف از راه اندازی این ایستگاه ها، ارتقای سطح ایمنی پایتخت، دسترسی سریعتر امدادگران به محل حادثه، كاهش زمان حضور در سوانح و امدادرسانی سریع به آسیب دیدگان به منظور كاهش خسارت های جانی ناشی از حوادث است.

بهره برداری از ایستگاه آتش نشانی شهید 'امید عباسی' امروز به صورت نمادین با حضور شهردار تهران، اعضای شورای شهر، مدیران شهری و مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران برگزار شده است.

تهرام/1391/591
۰ نفر