اطلاع رسانی خدمات انجام شده به مردم از راه‌های جلب اعتماد عمومی است

بهارستان - ایرنا - فرماندار شهرستان بهارستان با اشاره به اینکه مردم باید خدمات انجام شده را لمس کنند، گفت: اطلاع رسانی در این زمینه از راههای جلب اعتماد، امیدآفرینی و حسن نظر شهروندان به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایرنا، عبدالله نوحی روز شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی ایستگاه شماره ۵ آتش نشانی و اورژانس نسیم شهر اظهار داشت: باید با کار رسانه ای خلاقانه و هنرمندانه گزارش عملکرد خود را به سمع و نظر مردم برسانید تا از اقدامات شما اطلاع داشته باشند

این مسئول خاطرنشان کرد: طبق آیات قرآن کریم نجات یک نفر به مثابه نجات بشریت است، آتش نشانی جزو خدماتی در شهر است که وجود آن انکارناپذیر و باید همه نقاط شهر را به نسبت مساوی و عادلانه تحت پوشش قرار دهد.

وی افزود: ایمنی شهر در برابر حوادث و سوانح به ویژه آتش سوزی در کاربری های مختلف و تضمین امنیت جانی و مالی شهروندان بر عهده ایستگاههای آتش نشانی است که نقش مهمی در تأمین ایمنی و آسایش شهروندان و توسعه شهرها دارند.

نوحی ادامه داد: بدیهی است خدمات رسانی به موقع ایستگاههای آتش نشانی، بیش از هر چیز مستلزم استقرار آنها در مکان های مناسب است تا بتوانند در اسرع وقت، بدون مواجه شدن با موانع و محدودیت های محیط شهریبا ایجاد کمترین آثار منفی به زندگی ساکنان شهری به محل حادثه برسند.

به گفته سرپرست شهرداری نسیم شهر، این ایستگاه در زمینی به مساحت ۶۶۰ مترمربع و با احتساب هزینه تملک زمین با اعتباری بالغ بر ۵۶۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد که ایستگاه اورژانس نیز در این محل به فعالیت خواهد پرداخت.

پنجمین ایستگاه آتش نشانی در محله کم برخوردار احمدآباد نمود تا علاوه بر کاهش زمان رسیدن به محل سوانح احتمالی، حوادث مرتبط با آزادراه تهران ساوه را نیز پوشش دهد.

نسیم شهر از توابع استان تهران شهرستان بهارستان نزدیک به۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha