۲۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۵۸
کد خبر: 80777278
T T
۰ نفر

آزادگان درس ايستادگي و پايمردي به همه آموختند

۲۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۵۸
کد خبر: 80777278
آزادگان درس ايستادگي و پايمردي به همه آموختند

كاشمر - امام جمعه خليل آباد گفت: آزادگان با تحمل رنج و سختي هاي فراوان، درس ايستادگي و پايمردي به همه آموختند.

حجت الاسلام اباصلت غفاري روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي را گرامي داشت و افزود: آزادگان با استقامت و پايداري خود و تحمل سختي ‌ها و رنج ‌هاي فراوان در زندان‌ هاي رژيم بعثي عراق و با ايستادگي بر اصول و عقايد خود سرانجام با عزت و سربلندي به ميهن اسلامي بازگشتند و اين درس را به ما آموختند كه با مقاومت در بدترين شرايط مي‌توان بر دشمن و مشكلات چيره شد.

وي گفت: آزادگان از رهروان راه حضرت امام حسين (ع) هستند كه در راستاي حفظ دين پا به عرصه جهاد گذاشته و در مسير مجاهدت در بند رژيم بعثي قرار گرفتند و با تمام اين شرايط با حفظ تقوا سختي ‌ها را پشت سر گذاشتند.

وي اظهار داشت: بايد با بازخواني تلاش‌ و صبر و مقاومت آزادگان در زندان ‌هاي رژيم صدام، كرامت رفيع آزادگان را حفظ كرد و در منزلت‌ بخشيدن به آنان تلاش نمود.

وي با بيان اينكه آزادگان به ايران اسلامي عزت و عظمت بخشيدند، افزود: آزادگان هم در صحنه جنگ و نبرد و تحمل سختي هاي دوران اسارت و هم در عرصه توسعه و سازندگي ايران اسلامي به جهانيان نشان دادند كه همواره در تمام عرصه ها براي دفاع از كشور و شكوفايي ايران اسلامي ثابت قدم و استوارند./3

7497 /664