استاندار آذربایجان‌غربی: آزادگان جلوه ایستادگی و مقاومت هستند

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه آزادگان جلوه های ایستادگی و مقاومت هستند، گفت: آزادگان، با ایستادگی و بردباری نشان دادند که انسانیت، شرف، غیرت و عزت ایرانی بر "شلاق و شکنجه و انفرادی"  پیروز است.

محمد مهدی شهریاری در پیامی که روز سه شنبه به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور، صادر کرد با تسلیت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی آورده است: ۲۶ مرداد روز بازگشت پرستوهای عاشق به آشیانه پرطراوت میهن اسلامی از بلیغ ترین اثرات مقاومت حداکثری در برابر دشمن ظالم و زورگو است که به خوبی نشان داد ایستادگی بر اصول و مبانی اخلاقی و انسانی در نهایت به حلاوت پیروزی و وصال به سرمنشا حقیقت و راستی خواهد انجامید.

وی اضافه کرده است: تاریخ ایران و انقلاب اسلامی رشادت ها و افتخارات فراوان به خود دیده اما هشت سال دفاع جانانه شیرمردان و شیرزنان سرزمین مان، جایگاه ویژه ای دارد و در این تاریخ افتخار آفرین، آزادگان شجاع و غیرتمند که دوری و شکنجه و ناجوانمردی های رژیم بعث را به جان خریده و آزادگی  مردم ایران نشان دادند، نقشی بی بدیل و شاخص دارند.

در این پیام همچنین آمده است: آزادگان با تأسی بر سیره عملی سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و امام زین‌العابدین (ع) و حضرت زینب (س)، نماد پایداری و مقاومت در عصر حاضر شدند و شیوه نوینی از مجاهدت را تعبیر و تفسیر کردند و نهایتاً با دلی سربلند و سری پرامید، به آغوش میهن اسلامی بازگشتند.

به گزارش ایرنا ۲۶ مرداد سالروز بازگشت سرفرازانه آزادگان به میهن در سال ۱۳۶۹است که سالها در بند رژیم بعثی مجاهدت و مقاومت کرده بودند.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha