۷ خرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8078132
T T
۰ نفر
مفتی لبنانی : مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی باید ادامه یابد ...........................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 07/03/87 بیروت - مفتی اهل سنت لبنان در شهر صیدا جنوب لبنان بر ضرورت ادامه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی به منظور بازپس گرفتن خاک اشغالی تاکید کرد.
شیخ "سلیم سوسان" روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت، سالروز آزادسازی جنوب لبنان، مناسبتی است که در آن همه قلبهای صادق به منظور پیگیری روند مقابله با دشمن اشغالگر اسراییلی با هم پیوند می خورد.
وی با متهم کردن رژیم صهیونیستی بر ادامه اشغال خاک لبنان و فلسطین، تجاوز به مقدسات، نقض قوانین و عرفهای انسانی و بین المللی تاکید کرد، باید مقاومت برای آزادسازی باقیمانده خاک لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی در تپه های کفرشوبا و کشتزارهای شبعا و آزادی اسیران از زندان دشمن ادامه یابد.
سوسان گفت، تجربه ثابت کرده که دشمن اسراییلی ترسو جز زبان زور و مقاومت نمی فهمد و همین مقاومت، در سال 2000 اسراییل را با ذلت از خاک خود خارج کرد.
وی اضافه کرد، جنگ رژیم صهیونیستی علیه لبنان در سال 2006 نیز ثابت کرد اسراییل یک اسطوره خیالی بود که مقاومت با لطف فرزندان خود آن را شکست.
سوسان خطاب به لبنانی ها، آنان را به وحدت و از بین بردن کینه و اختلاف فراخواند و گفت، مرحله جدید لبنان مستلزم بیداری و حکمت در رسیدن به ساحل امنیت است.
خاورم 2085 ** 2087 ** 265 شماره 202 ساعت 15:42 تمام
۰ نفر