۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۹:۰۸
کد خبر: 80782171
T T
۰ نفر

افراد نسبت به منكرات در جامعه حساس باشند

۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۹:۰۸
کد خبر: 80782171
افراد نسبت به منكرات در جامعه حساس باشند

شیراز- معاون امور استان‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منكر كشور گفت: افراد جامعه اسلامی باید نسبت به منكرات در جامعه حساس باشند و یكدیگر را به كار خیر دعوت و از بدی نهی كنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام علی رنجبر سه شنبه شب در آیین تودیع و معارفه دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منكر استان فارس افزود: امروز نیاز است برای نهادینه كردن فریضه الهی امر به معروف و نهی از منكر در جامعه اسلامی بیش از پیش كار شود.

وی بیان كرد: راه نهادینه و عملیاتی كردن امر به معروف و نهی از منكر در جامعه تذكر لسانی است كه افراد در جامعه باید به این مهم آگاه باشند.

رنجبر اظهارداشت: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منكر وظیفه تذكر لسانی را دارد كه باید بر روی این بعد در جامعه فعالیت های مختلف، منسجم و با برنامه ریزی انجام دهد تا این فرهنگ نهادینه شود و مردم در نشر معروفات و نهی از منكرات وارد صحنه شوند.

وی اضافه كرد: امروز با هجمه فرهنگی قوی دشمنان با محوریت حمله به باورهای دینی مردم و جوانان روبرو هستیم كه تنها راه مقابله ، نشر معروفات در جامعه است.

رنجبر با بیان اینكه رسالت ما در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منكر مساله ترویج تذكر لسانی است ادامه داد: دستگاه های مختلف برنامه های متفاوتی در این زمینه دارند كه همه فعالیت ها در این بخش باید در ستاد احیا متمركز و اجرایی شود.

وی گفت: فعالیت در امر نهادینه كردن فریضه الهی امر به معروف و نهی ازمنكر نیاز به حمایت همه جانبه دستگاه ها و مسئولان در استان ها دارد و باید در این بخش كار و تلاش زیادی در جامعه صورت گیرد.

وی افزود: قرآن كسانی كه این فریضه الهی را رها كرده اند و زمین گذاشته اند لعنت كرده است.

در این آیین سرهنگ حمیدرضا گرامی به عنوان دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منكر استان فارس معرفی و از حجت الاسلام عبدالرضا خوشنویس دبیر سابق قدردانی شد.ك/2

7382/667 /675
۰ نفر