۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۵۲
کد خبر: 80786554
T T
۰ نفر
هزینه آزمون های كنكور دانش آموزان زیر پوشش كمیته كهگیلویه پرداخت شد

یاسوج - مدیر كمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان كهگیلویه از پرداخت 249میلیون 750 هزارریال برای برگزاری آزمون های شش مرحله ای ویژه كنكور سراسری سال 92 دانش آموزان زیر پوشش كمیته امداد این شهرستان خبر داد.

عنایت رحیمی نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینكه برای شركت هرنفر در این آزمون ها 750هزار ریال به كانون مربوطه پرداخت شد، افزود: امسال 333 نفر از دانش آموزان زیرپوشش كمیته امداد این شهرستان در آزمون های شش مرحله ای ویژه آمادگی كنكور سراسری سال 92شركت كردند.

وی بیان كرد: كمك به رشد و ارتقای وضعیت تحصیلی دانش آموزان تا رسیدن به مقاطع دانشگاهی یكی از مولفه های كاری كمیته امداد شهرستان كهگیلویه است.

رحیمی نیا اظهار كرد: در این راستا تاكنون به دانش آموزان زیرپوشش این نهاد در مقاطع تحصیلی مختلف و برای شركت در كلاس های كنكور كمك های قابل توجهی انجام شده است.

وی عنوان كرد: كمیته امداد شهرستان كهگیلویه با برگزاری كلاس های آمادگی و تقویتی كنكور از دانش آموزان مقاطع سال آخر فنی و حرفه ای، كار و دانش و پیش دانشگاهی برای موفقیت در كنكور حمایت می كند.

مدیر كمیته امداد شهرستان كهگیلویه ابراز داشت: امید است برگزاری این آزمون ها، دوره ها و كلاس های تقویتی كنكور در رشد و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان زیرپوشش این نهاد موثر باشد.

671/7533