۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۹:۲۲
کد خبر: 80786763
T T
۰ نفر
پانزدهمين جشنواره نمايش عروسكي كانون در اراك پايان يافت

اراك - پانزدهمين جشنواره نمايش عروسكي كانون پرورش فكري كودكان ونوجوانان كشور روز شنبه پس از سه روز اجراي نمايش با معرفي نفرات برتر به كار خود پايان داد.

به گزارش ايرنا در اين جشنواره 12 گروه نمايشي از استانهاي كردستان، آذربايجان غربي، اردبيل، چهارمحال بختياري، خراسان جنوبي، تهران و سيستان و بلوچستان در قالب هشت گروه نمايشي از اعضا و چهار گروه نمايشي مربيان در بخش هاي آفيش و بروشور، موسيقي، طراحي و ساخت صحنه، طراحي و ساخت عروسك، عروسك گرداني، نويسندگي و كارگرداني شركت داشتند.

در پايان اين جشنواره در بخش آفيش و بروشور هيات داوران هيچ گروهي را حائز رتبه اول ندانست و جايز دوم به نمايش 'پرنده هاي قالي' ازاستان اردبيل اهدا شد.

در بخش موسيقي جايز اين بخش بطور مشترك به نمايش 'مرغك بودن' از آذربايجان غربي و 'پرنده قالي' از استان اردبيل اهدا شد.

نمايش 'مرغك بودن' از استان آذربايجان غربي و 'يخي كه عاشق خورشيد شد' از چهارمحال بختياري در بخش طراحي صحنه موفق به كسب رتبه شد، در بخش طراحي و ساخت عروسك هيات داوران هيچ گروهي را حائز رتبه اول ندانست و نمايش ' پرنده هاي قالي' از استان اردبيل رتبه دوم اين بخش را كسب كرد.

در بخش عروسك گرداني، هيات داوران جايزه خود را به طور مشترك به عروسك گرداني شخصيت گرگ نمايش 'گرگ نامه' از استان كردستان و شخصيت پيرزن و طوقي نمايش 'پرنده قالي' از استان اردبيل اهدا شد.



هيات داوارن در بخش نويسندگي ،لوح تقدير و جايزه را به نمايش 'پرنده قالي' از استان اردبيل اختصاص داد و دربخش كارگرداني لوح تقدير و تنديس جشنواره به سيد 'ياسر هاشم زاده' از استان كردستان اهدا شد.

در بخش اعضاي نمايش عروسكي' دوستي باور نكردني' از استان خراسان جنوبي مركز بيرجند رتبه اول، نمايش عروسكي 'پرپروك' از استان كردستان رتبه دوم و 'گرگ قصه ها' از استان تهران مركز شهريار رتبه سوم را كسب كرد.

در اين آيين از مديران مناطق و سرپرستان گروه شركت كننده در پانزدهمين جشنواره نمايش عروسكي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان كشور تقدير شد.ك/3

ح.پ

556/ 1539
۰ نفر