۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۲۶
کد خبر: 80787745
T T
۰ نفر
حمايت بخش صنعت در توسعه ورزش دوو ميداني يزد تاثير فراوان دارد

يزد - رئيس هيات دو و ميداني استان يزد گفت: حمايت بخش صنعت و صاحبان صنايع به عنوان حاميان مالي در توسعه رشته مهم دو و ميداني يزد خيلي تاثير دارد .

' محمد حسين ايليايي ' روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ورزش دو و ميداني با مواد مختلف خود از رشته هاي اصلي و مادر ورزش است .

وي اظهار داشت: براي موفقيت در تمامي رشته هاي ورزشي بايد به ورزش دو و ميداني نگاه وِيژه داشت كه بايد حاميان مالي افزايش يايند .

رئيس هيات دو و ميداني استان يزد گفت: با عنايت به صنعتي بودن استان ضرورت دارد تا نگاه صاحبان صنايع و صنعتگران به رشته دو و ميداني تقويت شود .

ايليايي در ادامه با قدرداني از مسئولان كميته هاي اين هيات و مسئولان ورزشي استان در حمايت از اين رشته به اعزام تيم دو و ميداني مدارس استان براي حضور در مسابقات دو و ميداني قهرماني كشور خبر داد .

وي گفت: در اين مسابقات و در مقطع ابتدايي ، حسين اسدي در رشته پنج گانه، محمد زارع بيدكي دررشته پرتاب وزنه، علي شيرزاد دررشته پرتاب توپ ، محسن شهنوازي در رشته پرش ارتفاع و سيد رضا هاشمي در رشته پرش طول حضور دارند .

اين مسئول با اشاره به اينكه مسابقات دو و ميداني قهرماني كشور در شهر نيشابور برگزار مي شود ، سرپرست و مربي تيم يزد را رضا خدام ذكر كرد و ادامه داد : مسابقات دووميداني قهرماني آموزشگاههاي كشور در مقطع ابتدايي پسران سه روز برگزار مي شود .ك3

7536/1968