۷ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۴۹
کد خبر: 80793792
T T
۰ نفر
جشنواره فرهنگي ورزشي فرزندان پسر كاركنان ناجا درزنجان آغاز شد

زنجان - يازدهمين دوره جشنواره فرهنگي - ورزشي فرزندان پسر كاركنان نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در زنجان آغاز شد.

به گزارش ايرنا ، اين رقابت ها از امروز /پنجشنبه/ به مدت دو روز و در رشته هاي 'تكواندو، شنا ، دو صحرانوردي و كشتي' برگزار مي شود.

مديرتربيت بدني فرماندهي انتظامي استان زنجان گفت: 290 ورزشكار فعال از استان هاي مختلف در رقابت هاي زنجان حاضر هستند تا در رشته هاي 'تكواندو ، شنا، كشتي و دو صحرانوردي' به ميدان روند.

سرهنگ حسين چرمي در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين ورزشكاران از استان هاي تهران، زنجان، همدان، ايلام، كرمانشاه، گلستان، قزوين، يزد، فارس، آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي، اردبيل، خوزستان، گيلان، هرمزگان، اصفهان، البرز، مازندران و همچنين تيم هايي از 'دانشگاه پليس و ستاد ناجا هستند.

وي هدف از برگزاري اين جشنواره ها را ارتقا روحيه و انگيزه فرزندان و ترويج فرهنگ ورزش در بين خانواده كاركنان اين نيرو ذكر و اظهار كرد: نيروي انتظامي خراسان رضوي براي شركت در جشنواره فرهنگي ورزشي فرزندان پسر كاركنان ناجا در زنجان اعلام آمادگي كرده بود بنا به دلايلي حضور پيدا نكرد.

چرمي افزود: مسابقات تكواندو در خانه تكواندو، شنا در استخر كوثر نيروي انتظامي، ورزش كشتي در خانه كشتي و دو صحرانوردي نيز در دانشگاه زنجان برگزار مي شود.

مدير تربيت بدني فرماندهي انتظامي استان زنجان ، گفت: اين جشنواره فرهنگي - ورزشي به دليل حضور ورزشكاران منتخب و برتر از سطح كيفي بالايي برخوردار است و به همين دليل نيز اغلب از داوران بين المللي بهره گرفته شده تا رقابت كنندگان با آرامش خاطر بيشتري به مصاف يكديگر بروند.

چرمي افزود : ناجا زنجان از مدت ها قبل برنامه ريزي هاي لازم را براي ميزباني هرچه بهتر و مناسب تر اين دوره از رقابت ها انجام داده بود و هيچگونه مشكلي نيز از بابت اسكان، خوابگاه، تغذيه ، پزشك و محل مسابقات، وجود ندارد.

اين رقابت ها براساس برنامه ريزي صورت گرفته قرار بود 26 و 27 مرداد ماه برگزار شود اما به دليل اينكه ماه مبارك رمضان تازه به پايان رسيده بود به تعويق افتاد تا ورزشكاران فرصت تمرين پيدا كرده و با آمادگي بيشتري شركت كنند.

پارسال فرماندهي انتظامي استان زنجان، ميزبان جشنواره فرهنگي ورزشي فرزندان دختر ناجا سراسر كشور را بر عهده داشت كه با تلاش دست اندركاران با موفقيت آن را برگزار كرد.

597/596/ 1645
۰ نفر