۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۴۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85323276
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات کشوری تکواندو کارکنان پلیس در زنجان پایان یافت

زنجان - ایرنا - مسابقات کشوری تکواندو کارکنان پلیس به میزبانی فرماندهی انتظامی استان زنجان عصر امروز در خانه تکواندوی شهر زنجان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‌در پایان این مسابقات که با حضور ۲۵۰ ورزشکار پلیس از ۲۲ استان کشور برگزار شد، در وضعیت کل یگان‌ها دانشگاه پلیس به مقام اول دست یافت و مازندران و یگان ویژه فراجا به مقام‌های دوم و سوم رسیدند.

همچنین در این مسابقات، در کل استانی‌ها نیز مازندران، تهران و زنجان به ترتیب اول و سوم شدند.

در این رویداد از استان زنجان امیرحسین عباسی در وزن دوم مدال نقره کسب کرد، محمدمهدی مظفری در وزن اول جایگاه سوم را کسب کرد و مهدی علیمحمدی در مسابقات پومسه رده سنی بالای ۴۰ سال صاحب مدال برنز شد.

همچنین پرویز احمدی عنوان یکی از داوران نمونه این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

معاون تربیت و آموزش فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا سطح کمی و کیفی این رقابت ها را بسیار خوب عنوان کرد و گفت: هدف از برگزاری این رقابت‌ها افزایش شادابی کارکنان و ارتقای سطح آمادگی جسمانی تکواندوکاران پلیس است.

سرهنگ ناصر باباخانی افزود: در این دوره از مسابقات ورزشکاران حاضر در لیگ قهرمانی تکواندو و همچنین سه تن از قهرمانان مسابقات نظامیان جهان حضور دارند که موجب افزایش سطح کیفی رقابت‌ها شده است.

در پایان مراسم هم فرماندهی نیروی انتظامی از استاد داود قارداشخانی به عنوان پیشکسوت تکواندو و استاد محمد علوی به عنوان مربی تیم ملی تکواندو نونهالان بین سایر پیشکسوتان از رشته‌های دیگر تقدیر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha