۱۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۸:۱۸
کد خبر: 80803329
T T
۰ نفر

فرهنگ مطالعه در مدارس استان اردبيل نهادينه مي شود

۱۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۸:۱۸
کد خبر: 80803329
فرهنگ مطالعه در مدارس استان اردبيل نهادينه 
مي شود

اردبيل - مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان اردبيل از نهادينه شدن فرهنگ مطالعه در مدارس اين استان خبر داد.

ناهيد اللهوردي زاده روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: براي تحقق اين امر مهم تفاهم نامه اي بين كانون پرورش فكري و سازمان دانش آموزي امضا شد.

وي گفت: كمك به توسعه و تكميل كتابخانه‌هاي مدارس ، تسهيل دسترسي دانش آموزان به محصولات فرهنگي كانون و ايجاد شبكه توزيع كتاب براي عرضه به دانش‌ آموزان از مهم ترين برنامه هاي اين تفاهم نامه است.

وي واگذاري مديريت و ساماندهي نمايشگاه‌هاي عرضه محصولات فرهنگي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان اعم از كتاب و سرگرمي در مراكز و مدارس سراسر استان به مديريت دانش آموزي را از موضوعات مطرح شده در اين تفاهم نامه ذكر كرد.

وي اظهار كرد: بر اساس اين تفاهم‌نامه سازمان دانش آموزي استان اردبيل متعهد به ايجاد زمينه لازم براي برگزاري نمايشگاه محصولات كانون در مدارس سراسر استان از نظر مكان و تجهيزات اعم از ميز و قفسه و نيروي انساني شد.

وي افزود: همچنين ارائه گزارش به صورت كتبي توسط سازمان دانش آموزي به كانون از نحوه برگزاري نمايشگاه از ديگر تعهدات اين سازمان به حساب مي آيد.

به گفته وي ، كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان نيز متعهد به تامين كتاب و سرگرمي هاي سازنده و محصولات فرهنگي شده است.

وي افزود: علاوه بر اين تهيه بسته‌هاي نمايشگاهي در دو سطح ابتدايي و سطح اول متوسطه و ايجاد نمايندگي كانون در محل نمايشگاه دايمي كتاب مديريت دانش آموزي واقع در چهارراه امام خميني (ره) اردبيل از ديگر تعهدات كانون محسوب مي‌شود.

594/530