منابع کتابخانه‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل تقویت شد

اردبیل - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل از ارسال ۹ هزار جلد کتاب در ۹۰ عنوان از کانون مرکزی، با هدف تقویت منابع کتابخانه‌ای در دسترس کودکان و نوجوانان این استان خبر داد.

ملیحه ملک زاده فرد عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کتاب‌های ارسالی از ناحیه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، در میان ۲۴ کانون استان اردبیل توزیع خواهد شد تا بلافاصله بعد از آماده‌سازی و ثبت، در اختیار اعضا قرار گیرد.

وی ادامه داد: کتاب‌ها از مرداد ماه امسال برای مطالعه کودکان و نوجوانان وارد قفسه‌های کتابخانه‌ها در مراکز کانون خواهد شد و برخی از کتاب‌ها، برگزیده جایزه کتاب ماه و سال کانون است که کانون طبق تعهداتش، به خرید و ارسال آنها به استان‌ها اقدام کرده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل گفت: نردبان، محراب قلم، کتاب پرنده، منادی تربیت، پیام محراب، غنچه، گویا، شهر قلم، افق و سوره مهر از جمله ناشرانی هستند که کتاب‌های آنها وارد چرخه امانت در مراکز کانون می‌شود.
وی افزود: ۱۰ عنوان سرگرمی سازنده و بازی‌های فکری از تولیدات کانون پرورش فکری با عنوان‌های «بازی با کش، ماسک، صورتک، خشک‌کن گیاهان، تنگرام، بندک، خدا دوست دارد خدا دوست ندارد، پلکان، همه چیز با اتصالات ساده، گردونه تصویر و یک تار سبیل» نیز همراه با کتاب‌های جدید به مرکز اردبیل ارسال شده است تا اعضا علاوه بر شرکت در کارگاه‌های تابستانی از فرصت بازی و سرگرمی در محیط آرام و امن کانون برخوردار باشند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با اعضای خود در مرکز و شهرستان‌های این استان در رشته‌های متنوع ادبی، فرهنگی و هنری فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha