۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۸:۲۱
کد خبر: 80804387
T T
۰ نفر
استاندار اردبيل: افتتاح كارخانه شيرآلات گرمي در راستاي تحقق  حماسه اقتصادي است

گرمي ، اردبيل - استاندار اردبيل گفت: با افتتاح كارخانه توليد شيرآلات بهداشتي و صنعتي گرمي و اشتغال جوانان جوياي كار در اين پروژه صنعتي حماسه اقتصادي در اين شهرستان تحقق مي يابد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ايرنا ، اكبر نيكزاد در بازديد از اين كارخانه از افتتاح فاز اول اين مجموعه عظيم صنعتي در اوايل سال آينده خبر داد.

وي افزود: استفاده از تمام ظرفيت هاي شهرستاني و استاني براي تكميل كارخانه شيرآلات قهرمان گرمي ضرورت دارد.

وي با اعلام اين كه آب ، گاز و برق اين كارخانه تا پايان سال جاري تامين مي شود بر لزوم پيگيري مسوولان در اين زمينه تاكيد كرد.

استاندار همچنين در بازديد از پروژه هاي آبرساني به روستاي ديزج و مجتمع آبرساني موران از تاخير اجراي اين مجتمع انتقاد و خواستار تكميل آن تا هفته بسيج شد.

نيكزاد در بازديد از عمليات احداث سد تازه كند انگوت به تامين اعتبار اين پروژه از محل فروش اوراق مشاركت مناطق محروم اشاره كرد و گفت: با احداث اين سد علاوه بر تامين آب آشاميدني روستاهاي پايين دست 500 هكتار از اراضي ديم انگوت آبياري مي شود.

ساختمان دولت ، مدرسه شش كلاسه الزهراي شهر انگوت ، مدرسه دهستان قره آغاج و كارخانه شن و ماسه شهرداري انگوت از ديگر پروژه هايي بود كه استاندار اردبيل خواستار تسريع در احداث آنها شد.

ياور وحدتي پور مديركل نوسازي و تجهيز مدارس استان اردبيل هم نسبت به تكميل و افتتاح مدارس مذكور تا دو ماه آينده قول مساعد داد.

محمود علايي فرماندار گرمي نيز با قدرداني از توجه استاندار به روند اجراي پروژه هاي عمراني و اقتصادي اين شهرستان گفت: مجتمع آبرساني موران آب سالم يكصد روستا از بخش هاي موران و مركزي گرمي را تامين خواهد كرد.

وي افزود: آب اين مجتمع از تصفيه خانه آب شهر گرمي تامين خواهد شد.

7124/594/530