۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۰۹
کد خبر: 80806361
T T
۰ نفر
معاون شهردار:شهرداری یاسوج با همدلی اعضای شورامشكلات را برطرف می كند

یاسوج - معاون اداری و مالی شهرداری یاسوج گفت: شهرداری یاسوج با همدلی اعضای جدید شورا مشكلات مختلف برای مدیریت شهر را برطرف می كند.

به گزارش ایرنا علی باقری روز یكشنبه در آیین تودیع و معارفه شهردار سابق و سرپرست جدید شهرداری یاسوج افزود: میزان بدهی شهرداری تا دوسال پیش بیش از 140 میلیارد ریال بود كه در این مدت بیش از 20 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

وی میزان بدهی این نهاد به ادارات و دستگاه های خدماتی استان كهگیلویه و بویراحمد را افزون بر 120 میلیارد ریال اعلام كرد.

باقری از اعضای شورای چهارم خواست دریافت مطالبات شهرداری از دستگاه های اجرایی را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

باقری میزان بودجه سال جاری در شهرداری یاسوج را افزون بر 365 میلیارد ریال اعلام كرد.

وی از وجود برخی شایعه پراكنی و حاشیه سازی ها از سوی افرادی خاص در شهرداری یاسوج و طی مدیریت های سابق انتقاد كرد و افزود: این مهم هشداری جدی و در عین حال معضل اساسی برای مدیریت شهر یاسوج است.

باقری اظهار كرد: یكی از شایعات بی اساس و دروغ پردازی ها این عده در زمان مدیریت های سابق به ویژه در چهار، پنج سال گذشته مبنی بر فساد های اداری و مالی در شهرداری یاسوج بوده است.

وی عنوان كرد: یكی دیگر از دروغ پردازی ها و اتهام های این افراد ورود برخی نیروها بدون ضابطه به شهرداری و شورای اسلامی شهر بوده كه در این مدت متوجه مدیریت های سابق شده است.

معاون اداری و مالی شهرداری یاسوج با بیان اینكه سال گذشته بیش از 100 نفر در شهرداری بازنشسته شدند، افزود: میزان حقوق ماهانه پرسنل و نیروهای خدماتی در شهرداری افزون بر 12 میلیارد ریال است.

وی ابراز داشت: سرپرست و شورای جدید باید با عملكرد مثبت خود برخی ذهنیت های منفی در خصوص شهرداری را اصلاح كنند.

باقری تصریح كرد: مشكلات موجود در بدنه شهرداری و شهر یاسوج تنها با همدلی و همكاری اعضای شورا با شهرداری مرتفع خواهد شد.

رییس شورای اسلامی دور چهارم نیز در این آیین با تقدیر از تلاش ها و خدمات شهرداران سابق و شوراهای های دور اول تا سوم یاسوج گفت:مهمترین اولویت كاری رفع معضلات شهری و ارتقای سطح خدمات به شهروندان است.

شیروان وظیفه شناس افزود: در سال های اخیر شاهد رشد و تحولات اساسی در حوزه های مختلف و خدماترسانی به شهروندان بودیم.

وی همدلی و همیاری میان اعضا شورا و مجموعه شهرداری برای رفع مشكلات موجود را یادآور شد و اظهار كرد: بدون همدلی و تعامل نمی توان بر مشكلات غلبه كرد.

سرپرست جدید شهرداری یاسوج نیز گفت: همانگونه كه تهمت و تخریب دیگران ناپسند است افراد و مدیران نیز باید با عملكرد مطلوب خود رضایتمندی مردم نسبت به نهاد مربوط را جلب كنند.

حمدالله صفایی با بیان اینكه شهرداری نهادی مردمی و گسترده است خواستار برخورد مطلوب و تكریم ارباب رجوع از سوی همكاران و پرسنل شهرداری یاسوج شد.

در این آیین حمدالله صفایی از سوی رییس شورای اسلامی دور چهارم به عنوان سرپرست جدید شهرداری یاسوج منصوب ومعرفی شد.

7530/627