مرحوم معافي با رويكردي حرفه اي براي  توسعه بيش از پيش مازندران گام بر مي داشت

ساري - استاندار مازندران در پيامي با تسليت درگذشت سرپرست خبرگزاري فارس در استان، نوشت: مرحوم ' جابر معافي ' با رويكردي حرفه اي براي توسعه بيش از پيش مازندران گام بر مي داشت.

'ربيع فلاح جلودار' روز دوشنبه در اين پيام تسليت كه نسخه اي از آن در اختيار دفتر ايرنا مركز مازندران قرار گرفت، افزود: با كمال تاسف، مطلع شديم جناب آقاي جابر معافي، خبرنگار فعال و مردمي و سرپرست خبرگزاري فارس در مازندران كه طي سال هاي گذشته در پوشش اخبار و تحولات استان نقش موثري داشت، رخ در نقاب خاك كشيد.

وي ادامه داد: مرحوم معافي از خبرنگاران فعال، مجرب و باسابقه بود كه با رويكردي حرفه اي و فارغ از هر گونه ديدگاه شخصي به پوشش اخبار و معرفي و تبيين فرصت ها و توانمندي هاي استان مازندران مي پرداخت.

استاندار مازندران نوشت: اينجانب درگذشت اين خبرنگار فرهنگي و متعهد را به خانواده داغدار ايشان، مردم مازندران و بويژه اصحاب فرهنگ و رسانه، تسليت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال براي آن فقيد سعيد رحمت واسعه الهي و براي خانواده و بازماندگان سوگوار ايشان صبر و شكيبايي مسالت مي نمايم.

مرحوم جابر معافي كه همزمان سرپرستي روزنامه رسالت در مازندران و سخنگويي خانه مطبوعات استان را نيز برعهده داشت، ديروز يكشنبه بر اثر عارضه قلبي در سن 38 سالگي جان به جان آفرين تسليم كرد.ك/3

2501/1654