۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۲۰
کد خبر: 80828061
T T
۰ نفر
10 يادواره ويژه شهداي دفاع مقدس سيستان و بلوچستان برگزار مي شود

زاهدان - مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران سيستان و بلوچستان گفت: 10 يادواره با هدف زنده نگه داشتن ياد و خاطره بيش از هزار شهيد دوران هشت سال دفاع مقدس استان در شهرستان هاي تابعه برگزار مي شود.

'محمود غلامي' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: آيين تجديد ميثاق با شهدا و برگزاري يادواره هاي شهداي هشت سال دفاع مقدس سيستان و بلوچستان به عنوان برنامه هاي محوري گراميداشت هفته دفاع مقدس، چهارم مهرماه در گلزار شهدا سراسر استان برگزار خواهد شد.

وي اظهار داشت: زنگ ايثار در نخستين روز از هفته دفاع مقدس توسط خانواده هاي معظم شهدا در تمامي مدارس سيستان و بلوچستان نواخته شد.

وي گفت: همچنين فرزندان شاهد و ايثارگر سيستان و بلوچستان امروز در آيين هاي مختلف برگزار شده در سراسر استان پيام معاون رييس جمهوري و نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد به مناسبت هفته دفاع مقدس را قرائت كردند.

مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران سيستان و بلوچستان افزود: 300 نفر از دانشجويان ايثارگر علوم پزشكي زاهدان، خانواده شهدا و دانش آموزان استثنايي استان به مناست گراميداشت هفته دفاع مقدس به مشهد مقدس اعزام شدند.

وي اظهار داشت: با هدف تجليل از مقام شامخ خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان سيستان و بلوچستان 70 نفر از آنان به حج تمتع مشرف شدند.

غلامي گفت: توجه به مسائل فرهنگي خانواده معظم شهدا، آزادگان، ايثارگران و جانبازان، ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، تحصيل آزادگان و خانواده آنان و برپايي اردوهاي زيارتي و سياحتي از مهمترين برنامه هاي اجرايي توسط بنياد شهيد است. ك/3

7307 / 653