۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۰
کد خبر: 80829471
T T
۰ نفر

فرماندار تفت دفاع مقدس را فصلي ماندگار در تاريخ انقلاب اسلامي دانست و گفت: 8 سال دفاع مقدس جايگاه الهي نظام مقدس جمهوري اسلامي را به رخ جهانيان كشيد .

ابوالقاسم دهقان در گفتگو با خبرنگار ايرنا ترويج فرهنگ ايثار و نثار را زمينه ساز رشد و تعالي روزافزون ميهن عزيز اسلامي در همه عرصه ها ارزيابي كرد.

وي اظهار داشت: در حقيقت 8 سال دفاع مقدس، فصلي درخشان و ماندگار از كتاب تاريخ انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه اي سترگ است كه در جريان آن، اتفاقات ارزشمندي رقم خورد تا نظام مقدس جمهوري اسلامي، جايگاه الهي و مردمي خود را به رخ جهانيان بكشد.

وي با تاكيد بر ضرورت ايفاي نقش دستگاه هاي فرهنگساز در ترويج فرهنگ اصلي ايثار و نثار در جامعه به ويژه نسل جوان امروز ايران اسلامي افزود: با تكيه بر همين فرهنگ است كه مي تواند در همه عرصه ها سربلند و سرافراز شد و براي اين مرز و بوم اسلامي افتخار آفريد.

دهقان با گراميداشت ياد و خاطره شهداي والامقام انقلاب اسلامي گفت: دفاع مقدس تجربه اي عظيم و گرانقدر است و تاريخ انقلاب شكوهمند اسلامي اين هشت سال را به عنوان برگهايي زرين در خود جاي داده است.

اين مسئول در پايان با اشاره به اين كه آنچه رزمندگان اسلام را در جبهه هاي حق عليه باطل پيروز گردانيد ايمان خالص به خداوند متعال و شهادت طلبي حقيقي اين مردان خدا بود ادامه داد: هفته بزرگداشت هشت سال دفاع مقدس، فرصتي ارزنده و مناسب است تا بار ديگر با مرور تاريخ زرين جهاد، پايداري و استقامت فرزندان ملت رشيد ايران اسلامي، ياد و خاطره دلاوران و رادمردان آن عرصه را گرامي بداريم. ك/3

7547/1968