۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۳۳
کد خبر: 80840716
T T
۰ نفر
فرماندار ويژه دزفول:نقش خبرنگاران در ايجاد  آرامش در جامعه مهم و حساس است

دزفول- فرماندار ويژه دزفول گفت: رسانه ها مي توانند با خبر رساني دقيق و صحيح فضاي جامعه را آرام كرده و آرامش را به جامعه تزريق كنند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، ' عبدالرضا احساني نيا ' روز سه شنبه در آيين نماز وحدت مسوولان و كاركنان ادارات دزفول در نمازخانه اداره امور آبفا دزفول افزود: برخي مشكلات جامعه با تدبير خبرنگاران حل مي شود.

وي با اشاره به اينكه اصحاب رسانه مشكلات شهرستان دزفول را به دور از سياه نمايي منعكس مي كنند گفت: خبرنگاران واقعيت ها را با هدف گره گشايي از مشكلات بيان كنند.

فرماندار ويژه دزفول كمبود آب در مناطق فرهنگ شهر، 86 هكتار و آزادگان دزفول را يادآور شد و افزود: با الحاق چاه هاي در دست حفاري به شبكه آب دزفول مشكل كمبود آب اين شهر حل مي شود.

مدير اداره امور آبفا دزفول اهميت صرفه جويي در منابع آب را يادآور شد و گفت: فرهنگ استفاده بهينه از آب بايد در جامعه نهادينه شود.

' جمال الدين برفر ' افزود: متاسفانه به دليل كمبود اعتبارات طرح جامع آبرساني دزفول به طور كامل اجرا نشد.

وي با اشاره به اينكه قرار بود در سال گذشته 20 حلقه چاه حفر و به اداره امور آبفا دزفول تحويل داده شود گفت: فقط دو حلقه چاه از اين تعداد در سال گذشته بهره برداري شد.

مدير اداره امور آبفا دزفول عبور از تابستان پر مصرف در دزفول را با مديريت منابع آب يادآور شد و از مسوولان و اصحاب رسانه خواست كه در نهادينه كردن فرهنگ استفاده بهينه از آب تلاش كنند.

وي افزود: رسانه ها با انتقال صحيح اطلاعات، آستانه عمل جامعه را بالا مي برند.

برفر اظهار داشت: شعار صرفه جويي در مصرف آب بايد به صورت عملي اجرا و در جامعه نهادينه شود.

در اين آيين جمعي از خبرنگاران شهرستان دزفول پس از اقامه نماز وحدت از سوي اداره امور آبفا دزفول مورد تجليل قرار گرفتند.648/7279