۱۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۰
کد خبر: 80848752
T T
۰ نفر
مواضع مخالفان مقاومت در لبنان، اسراييل را به فكر تجاوزگري مي اندازد

بيروت- قائم مقام شوراي اجرايي حزب الله با اشاره به مواضع ضد جريان 14 مارس لبنان عليه مقاومت و سلاح آن، گفت: اينگونه مواضع مخالفان مقاومت، اسراييل را به فكر تجاوز مجدد به خاك لبنان مي اندازد.

به گزارش ايرنا از بيروت، شيخ 'نبيل قاووق' قائم مقام شوراي اجرايي حزب الله، روز دوشنبه در مراسمي در منطقه 'عيتيت' در جنوب لبنان، گفت: اسراييل هيچگاه نمي تواند معادلات و توانمندي هاي مقاومت اسلامي را ناديده بگيرد و اين امر مانع از تجاوزگري هاي اين رژيم شده و از ثروت هاي ملي لبنان از جمله نفت حمايت مي كند.

وي با اشاره به موضع گيري هاي اخير گروه هاي ضد مقاومت با رزمايش هاي رژيم صهونيستي در مرزهاي جنوبي لبنان همزمان شده، ادامه داد: اسراييل از ادوات آمريكا در لبنان بهره برده و سعي دارد كه به وسيله آنها مقاومت را تضعيف كرده و آنها (جريان 14 مارس) به شكل مجاني در خدمت اسراييل قرار گرفته اند.

قاووق با تاكيد بر قدرت حزب الله، اظهار داشت: اين قدرت مقاومت است كه توانسته فرصت ها را از اسراييل بگيرد، چرا كه صهيونيست ها مي خواستند با سوء استفاده از بحران سوريه معادلات در منطقه را بر هم بزنند.

وي با اشاره به اينكه رژيم صهيونيستي تهديدي براي ثروت هاي نفتي لبنان در درياي مديترانه به شمار مي رود، خاطر نشان ساخت: با اين وجود، اسراييل خود اعلام داشته كه مقاومت سخت ترين معادله موجود در منطقه، در سايه تحولات كنوني بوده و اين در حالي است كه جريان 14مارس همچنان قدرت و موفقيت هاي مقاومت را در برابر دشمن صهيونيستي انكار مي كند.

قائم مقام شوراي اجرايي حزب الله گفت: جريان 14 مارس همچنين سبب تعطيل شدن كل دولت لبنان و عدم تشكيل آن شده و همچنان آنها منتظر ساقط شدن نظام سوريه به منظور دست يافتن به اهداف خود هستند.

خاورم**2024 **1515