۱۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۶:۱۶
کد خبر: 80854326
T T
۰ نفر

مفاهيم ديني با ادبيات كودكانه عرضه شود

۱۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۶:۱۶
کد خبر: 80854326
مفاهيم ديني با ادبيات كودكانه عرضه شود

قم- مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري قم گفت: مفاهيم ديني و ارزش هاي اسلامي با ادبيات و زبان خاص كودكان عرضه شود.

به گزارش ايرنا، ' معصومه ظهيري' روز پنجشنبه در مراسم رونمايي از تازه هاي نشر كودكان در قم اظهار داشت: ادبيات كودك به روز تغيير مي كند، از اين رو بايد نويسندگان و ناشران براي گسترش آموزه هاي ديني و آشنايي كودكان با مفاهيم ديني از ادبيات كودكانه و تصويرگري هاي ويژه استفاده كرده و كتب در اين عرصه ارايه كنند.

وي افزود: از پيروزي انقلاب اسلامي تا كنون فعاليت هايي خوبي در زمينه كودكان انجام شده است، همچنين امروزه نيز بايد با بهره مندي از ظرفيت هاي استان و نويسندگان در اين عرصه، محكم تر قدم برداشت و خلاهاي ديني در عرصه كودك و نوجوان را برطرف كرد.

مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري قم ادامه داد: از ظرفيت هاي رسانه هاي جمعي استان نيز بايد در معرفي كتاب هاي ديني كودكان و نوجوان استفاده كرد.

ظهيري با اشاره به توليد كتب ديجيتالي گفت: نويسندگان و كارشناسان، كتاب هاي كودكان و نوجوان را در قالب كتاب هاي ديجيتالي در عرصه وسيع تر توليد و عرضه كنند.

وي افزود: برنامه هاي فرهنگي كودك و نوجوان تنها مختص به هفته ملي كودك نشود و با فرهنگ سازي هاي صحيح و كارآمد در طول سال استمرار يابد.

مراسم رونمايي از تازه‌هاي كتب كودك و نوجوان ناشران استان قم امروز با حضور مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم در نگارخانه شهيد آويني اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان برگزار شد.ك/3

/8138/ 553 / 380