۱۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۳۱
کد خبر: 80855076
T T
۰ نفر
همواره بايد در مسائل مهم ، عزت انقلاب اسلامي را مد نظر داشت

يزد - نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد گفت: همواره مسئولان بايد در مسائل مهم جهاني و تصميمات و برنامه ريزي ها به عزت و اقتدار نظام جمهوري اسلامي عنايت خاص داشته باشند .

به گزارش خبرنگار ايرنا ، آيت الله ' محمد رضا ناصري ' در خطبه هاي نماز جمعه امروز يزد به تحليل و تفسير تحولات جهاني و موضع گيري هاي غرب عليه انقلاب اسلامي اشاره و افزود: مسئولان بايد در تمامي اقدامات خود مصالح نظام اسلامي را مورد نظر قرار دهند .

وي خاطر نشان كرد: در مذاكراتي كه دولت ما با ساير دولت هاي جهان صورت مي دهد بايد از موضع قدرت ، عزت و استحكام نظام صحبت كند و هيچگاه تسليم دشمنان نشود .

امام جمعه يزد گفت: بايد همواره عزت ، عظمت و قدرت نظام و انقلاب اسلامي را مد نظر داشت كه دنياي استكباري و غرب و بخصوص آمريكا به دنبال منافع خودش مي باشد .

ناصري افزود: بر مسئولان امر در رده هاي مختلف كشور است كه هيچگاه در مقابل دشمنان و معاندان دچار خودشيفتگي و دلهره نشوند و از موضع قدرت و عزت مصالح كشور و نظام را پيگيري كنند .

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد در ادامه خطبه هاي نمازجمعه يزد به اهميت دعا و روز عرفه امام حسين (ع) اشاره و از عموم مردم خواست تا قدر روز عرفه را بدانند .

ناصري با تبريك عيد سعيد قربان به اهميت و نقش اين روز اشاره و گفت: انسان مومن بايد نفس خود را در مقابل گناهان و معاصي حفظ كند و به خدا و ارزش هاي الهي نزديك شود .

امام جمعه يزد همچنين به شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) اشاره و به تفصيل پيرامون مناقب و فضايل اين امام همام سخنراني كرد .ك2

650/1968