۲۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۵
کد خبر: 80862475
T T
۰ نفر
امام جمعه یزد: امت اسلام با وحدت كلمه توطئه های استكبار را خنثی كنند

یزد - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: امت اسلام در سایه دین ، وحدت و اسلام ناب محمدی (ص) توطئه های استكبار جهانی را خنثی كنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله ' محمدرضا ناصری ' امروز در خطبه های نماز عید سعید قربان در مسجد حظیره با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به كنگره حج افزود: با اتحاد و همبستگی امت اسلام مشكلات حل و دشمنان از اهداف شومشان نا امید و رسوا می شوند .

وی خاطرنشان كرد: پیام حقیقی حج ابراهیمی همان وحدت و همبستگی است و كسانی كه به دنبال اختلاف و تشتت در بین امت اسلام هستند به بیراهه می روند .

امام جمعه یزد تصریح كرد: ملت های مسلمان باید بدانند كه با ترور ، فرقه گرایی و كشتار نه تنها به جایی نمی رسند كه خود ضربه به اسلام و وحدت حقیقی است .

ناصری افزود: متاسفانه برخی از ملل و دولت ها به اسم دین و در لوای وهاببت به اصل دین ، آموزه های الهی و وحدت امت اسلام در مقابل كفر جهانی ضربه می زنند .

وی گفت: برادری و اخوت دینی سدی در مقابل ترفندهای دشمنان است و این اسلام ناب محمدی (ص) است كه در مقابل جنایات كفر جهانی تمام قد ایستاده است .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد از مهمترین وظایف كنونی مسلمانان را دشمن شناسی ، مقاومت در مقابل دشمنان و وحدت و همدلی برشمرد و از مسلمانان خواست تا ضمن مقابله با شیطان درونی و هواپرستی همچنین در برابر تمامی مظاهر استكبار جهانی به سركردگی آمریكای جنایتكار ایستادگی كنند .

ناصری همچنین عید سعید قربان و دهه امامت و ولایت را تبریك گفت و در خصوص عید قربان و اهمیت آن در سازندگی و بندگی مسلمانان به ایراد سخن پرداخت .ك2

7536/1968