۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۱۱
کد خبر: 80882395
T T
۰ نفر
يادداشت وحيد هاشميان براي فرهاد مجيدي؛ تقديم به شماره هفت دوست داشتني

تهران - «وحيد هاشميان» مهاجم سابق تيم ملي فوتبال ايران پس از خداحافظي «فرهاد مجيدي» از فوتبال به عنوان بازيكن، يادداشتي با عنوان «تقديم به شماره هفت دوست داشتني» منتشر كرد.

به گزارش ايرنا از سايت شخصي «وحيد هاشميان»، در اين يادداشت آمده است: فرهاد مجيدي عزيز و دوست ‌داشتني، تا همين چند روز پيش، حضور و ديدن بازي ‌‌هايت در ليگ ايران برايم يادآور مردان هم ‌دوره‌ام و حكايت ‌ها و خاطرات خوب نسل مظلوم فوتبال ايران بود.

به خود مي‌باليدم مي‌ شنيدم، هم‌ دوره ‌ام كه نزديك به دو دهه، خوب و سربلند فوتبال بازي كرده، همچنان مي ‌درخشد اما واقعا فوتبال ايران تا همين ديروز نحوه استفاده از تجارب مجيدي، دايي، مهدوي‌ كيا و باقري را مي ‌داند و مي ‌شناسد؛ افسوس.

فرهاد هم رفت و شايد فقط چند نفر از آن نسل باقي مانده‌ اند؛ علي كريمي، سهراب بختياري ‌زاده و ... بياييد قدرشان را بدانيم.

شماره هفت دوست‌ داشتني؛ قلب و دركم را با حال و احساست همراه مي ‌كنم و برايت بهترين‌ ها را آرزو مي‌ كنم و توجه‌ ات را به جنگ براي بازگشتي پرفروغ دوباره در عرصه ‌اي ديگر جلب مي‌ نمايم. شاد، سربلند و موفق باشي شماره 7 محبوب و دوست ‌داشتني فوتبال ايران.

مهاجم سابق تيم ملي فوتبال ايران همچنين پس از حذف تيم فوتبال نوجوانان ايران در مرحله يك‌ هشتم نهايي مسابقه هاي

جام جهاني فوتبال نوجوانان زير 17 سال در امارات عربي متحده، شجاعت و تلاش اين تيم را ستود.

هاشميان خطاب به بازيكنان و مسوولان تيم فوتبال نوجوانان ايران گفت: بازي تمام شد، ولي راه ادامه دارد. شجاعت تيم فوتبال نوجوانان ايران در ديدار با نام‌ هاي بزرگ مثال ‌زدني بود. آينده متعلق به نوجوانان است. در اينجا بايد از علي دوستي مهر مربي زحمتكش و بازيكن ساز فوتبال كشور و دستيارانش نيز تقدير و تشكر بسيار كرد.

ورزشي (1). ** 7537 ** 1589