۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۹:۰۷
کد خبر: 80887184
T T
۰ نفر
رشد فعاليت هاي قرآني نيازمند توجه بيشتر مسوولان است

خمين- رييس هيات داوران بين المللي قرآن كريم ايران گفت: رشد فعاليت هاي قرآني در كشور همت و توجه بيشتر مسوولان و خانواده ها را مي طلبد.

'عبدالرسول عبايي' در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: براي تربيت قاريان و حافظان قرآني ، تصويب و عملياتي كردن آيين نامه هاي جديد، مراكز آموزشي مجرب و تخصصي ، ارتباط تنگاتنگ فعالان قرآني با يكديگر و جذب مربيان و استادان با تجربه براي آموزش كلام وحي به علاقه مندان بويژه نسل كودك و نوجوان لازم و ضروري است.

وي اظهار كرد: در كشور بويژه در ميان نسل كودك و نوجوان نخبه هاي قرآني بسياري است كه ضروريست احكام تجويد، وقف، ابتدا و شيوه صحيح قرائت را به آنان بدرستي آموزش داده شود تا شكوفا شوند.

عبايي ادامه داد: براي دست يابي به نقطه مطلوب در ترويج علوم قرآني در ايران اسلامي لازم است در تربيت حافظان و قاريان وقت گذاشته شود تا نفرات اعزامي به مسابقات استاني و كشور قرآن كريم با آمادگي بالا شركت كنند.

رييس هيات داوران بين المللي قرآن كريم ايران گفت: آموزش صحيح قرآن به نسل كودك و نوجوان از وظايف مهم آموزش و پرورش است كه بايد به اين امر مهم اهتمام جدي داشته باشد.

به گزارش ايرنا ، رييس هيات داوران بين المللي قرآن كريم ايران به منظور شركت در سي ششمين دوره مسابقات استاني قرآن كريم استان مركزي به شهرستان خمين سفر كرده بود.

8122/555 / 556