۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۵:۵۵
کد خبر: 80888932
T T
۰ نفر

وداع جانسوز با شهيدي از تبار گمنامان در دماوند

۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۵:۵۵
کد خبر: 80888932
وداع جانسوز با شهيدي از تبار گمنامان در دماوند

دماوند، تهران بزرگ - حسينيه حضرت ابوالفضل(ع) شهرك مهك دماوند ميزبان يكي از لاله هاي گمنام دوران افتخار آفرين هشت سال دفاع مقدس بود.

به گزارش شامگاه يكشنبه ايرنا، در جريان برگزاري نخستين يادواره سردار شهيد 'احمد كاظمي' و 14 شهيد گلگون كفن شهرك 'مهك' دماوند در حسينيه 'حضرت ابوالفضل(ع)'، خانواده شهدا و مردم دماوند بار ديگر گريستند و با پيكر يكي از شهداي گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس وداع كردند.

آري به حق كه خاطرات جبهه ها بوي شميم عشق به خدا را تداعي مي كرد، عاشقان حسيني و رهروان خميني با قلبي مملو از عشق به خدا با دستاني متبرك شده از نماز شب و چشماني شسته شده از اشك توبه در راز و نياز با خدا به قلب سياه دشمن مي تاختند.

سفير گلوله و تركش هاي خمپاره هاي سبك و سنگين نيز هرگز نتوانست اين ايمان خلل ناپذير را حتي براي لحظه اي دچار ترديد كند.

شهيدان يادتان تا ابد در قلب هاي پاك و عاشق جاودان است، رزمتان تا ابد تاريخ براي آزاديخواهان الگويي با همه راستي آزمايي هاست و جاودان باقي خواهد ماند.

امشب چشمان پير و جوان، زن و مرد با حضور شهيد گمنام در مراسم پر از اشك شد و ياد دوراني را كه خبر شهيد و شهادت را به خانواده مي رساندند تداعي كرد.

حسينيه حضرت ابوالفضل(ع) شهرك مهك دماوند ناگهان غرق در شور و شوقي وصف ناپذير شد،جمعيت زيادي در حسينيه تجمع كرده‌اند، لاله اي از لاله هاي خونين ايران زمين بر سر دستها مشايعت و صحن حسينيه از عطر دل انگيز شهادت، اشك و سلام و صلوات معطر شد.

جمعيت كماكان مشتاقانه تابوت را همراهي مي كنند، بر روي تابوت حك شده: دوم فروردين سال 61، عمليات 'تك دشمن'، منطقه فاو.

پدر شهيد 'سيد آبادي' در كنارم نشسته بود و آرام آرام اشك مي ريخت، گمان كردم ياد فرزند شهيدش دلش را به درد آورده است، زير لب نام حسين(ع) را زمزمه مي كرد، علي اكبر(ع) و علي اصغر شش ماهه حسين (ع)را صدا مي زد.

وقتي درباره فرزندش از او پرسيدم گفت: به نماز شب اهميت مي داد و نمازش را هميشه اول وقت مي خواند به بزرگترها احترام مي گذاشت و حضور در نماز جمعه را نوعي قدرت نمايي مسلمانان در برابر كفر جهاني مي دانست.

تهرام/8142/1457/591