۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۸:۳۷
کد خبر: 80889048
T T
۰ نفر
بهسازي جاده هاي مواصلاتي گرمي از مطالبات جدي مردم اين شهرستان است

گرمي ، اردبيل - نماينده مردم گرمي مغان در مجلس شوراي اسلامي بهسازي ، آسفالت و توسعه جاده هاي مواصلاتي اين شهرستان را از مطالبات جدي مردم اين منطقه ذكر كرد.

حجت الاسلام ميرقسمت موسوي اصل روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: تاكنون در زمينه چهار بانده شدن ورودي شهر گرمي به طول پنج كيلومتر از مسير جاده جديد با وزارت راه و شهرسازي مكاتبه شده است.

وي جلوگيري از حوادث رانندگي در مبادي ورودي شهرك وليعصر ، دانشگاه آزاد اسلامي و جايگاه سي ان جي را از اهداف اين برنامه اعلام كرد.

وي لكه گيري و روكش آسفالت جاده قديم گرمي به اردبيل و گردنه لنگان به امتداد 15 كيلومتر ، بهسازي و آسفالت جاده هاي ارتباطي گرمي به بخش انگوت و قره آغاج به امتداد 20 كيلومتر ، گرمي به بخش موران به طول 20 كيلومتر و شانه سازي و روكش آسفالت جاده گرمي به اينجيللو به امتداد 10 كيلومتر را از ساير موارد خواسته شده از وزارت راه و شهرسازي برشمرد.

نماينده گرمي بهسازي راه ها را در توسعه منطقه ضروري دانست و گفت: بدنبال مكاتبات مكرر در اين زمينه پيگيري لازم اعمال مي شود تا با تامين اعتبار مورد نياز نسبت به عملياتي شدن برنامه هاي پيشنهادي اقدام شود.

7124/594/530