۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۷:۴۵
کد خبر: 80892634
T T
۰ نفر
شوراهاي اسلامي در توسعه روستاها نقش اساسي دارند

يزد - فرماندار شهرستان مهريز گفت: شوراهاي اسلامي و دهياران در توسعه همه جانبه روستاهاي بخش مركزي مهريز نقش مهم و تعيين كننده اي بر عهده دارند .

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ايرنا ، ' مهدي كياني مقدم ' در همايش آموزشي ، توجيهي شوراهاي اسلامي روستاهاي مهريز افزود: تشكيل شوراهاي اسلامي بر اساس اهداف انقلاب اسلامي صورت گرفته است .

وي ادامه داد: اعضاي شوراهاي اسلامي در روستاها با راي و نظر مردم انتخاب مي شوند و در طول سال با همكاري و همفكري خود مردم و حمايت مسئولان به مردم خدمت مي كنند.

فرماندار شهرستان مهريز گفت: اعضاي شوراهاي اسلامي در روستاها و با همكاري و تعامل دهياران بايد طبق مقررات و با جديت نيازهاي مردم مناطق خود را بررسي كنند .

كياني مقدم افزود: برنامه ريزي براي حل نيازها و مشكلات مردم با همكاري مردم و دهياران از عمده وظايف و ماموريت هاي مهم شوراهاي اسلامي در روستاها مي باشد .

وي خاطر نشان كرد: در شهرستان مهريز و روستاهاي بخش مركزي توسط شوراهاي اسلامي و دهياران كارها و اقدامات خوبي در بحث عمراني و فرهنگي انجام گرفته است .

فرماندار مهريز گفت: هوز ظرفيت ها محل كار و خدمت به مردم در روستاها وجود دارد و بايد كارها و فعاليت ها بيشترشود و مردم از حضور شوراهاي اسلامي روستايي برخوردار شوند.

كياني مقدم به فعاليت 43 شوراي اسلامي روستايي در پنج دهستان بخش مركزي مهريز خبر دادكه تعامل خوبي با مردم و مسئولان شهرستان دارند.ك2

7541/1968