۲۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۷:۳۸
کد خبر: 80901260
T T
۰ نفر
وزنه برداران استان اردبيل شانس كسب مدال در بازي هاي آسيايي را دارند

اردبيل - ايرنا - مديركل ورزش و جوانان استان اردبيل گفت: وزنه برداران اين استان شانس كسب مدال در بازي هاي آسيايي را دارند.

احد پازاج روز دوشنبه در نشست مشترك هيات وزنه برداري با ستاد ساماندهي بازي هاي آسيايي اردبيل افزود: گزارش هاي مربيان و دست اندركاران هيات وزنه برداري از نحوه برگزاري تمرينات و ركورد گيري وزنه برداران استان، اثر بخشي پيگيري هاي ستاد ساماندهي در بازي هاي آسيايي را نويد مي دهد.

وي گفت: موقعيت اقليمي استان در پرورش و رشد استعدادهاي ورزشي در رشته هاي قدرتي و رزمي نقش موثري دارد.

وي اظهار كرد: قهرمانان ورزشي بصورت تصادفي بوجود نمي آيند بلكه براي رسيدن يك ورزشكار به سطوح قهرماني عوامل مختلف بويژه تلاش شبانه روزي مربيان ، مديران و پيشكسوتان دخيل است.

پازاج افزود: رسيدن به مدال و سكو در عرصه ورزش قهرماني نيازمند برنامه ريزي منسجم و علمي است و كارشناسان و اداره كل ورزش و جوانان و مديريت و مربيان هيات هاي ورزشي در اين برنامه ريزي و اجرايي شدن آن نقش اساسي و محوري دارند.

وي گفت: ستاد ساماندهي بازي هاي آسيايي 2014 اينچوان كره جنوبي در استان و اعضاي آن تلاش مي كنند در رشته هاي پر مدال قهرمانان مستعد و ورزشكاران با انگيزه را شناسايي و تحت آموزش مربيان مجرب و تمرينات ويژه و اختصاصي براي حضور در تيم هاي ملي و مسابقات آسيايي آماده كنند.

وي افزود: تشويق و ايجاد بستر مناسب براي تمرينات مداوم و منظم و برگزاري اردوهاي كوتاه مدت با حضور قهرمانان شهرستاني در اردبيل براي حضور پرقدرت در مسابقات قهرماني كشور مي تواند وزنه برداران استان را آماده اين بازي ها كند.

به گزارش ايرنا ، قائم نژاد رئيس هيات وزنه برداري ، ايوب و داوود بهتاج و مرتضي تاج مهر از مربيان و پيشكسوتان وزنه برداري استان نيز در اين جلسه در زمينه عملكرد هيات و برنامه ها و نحوه شناسايي وزنه برداران مستعد شهرستان ها و نيز تمرينات مداوم و منظم وزنه برداران استان گزارشي ارائه كردند.

594/530/ 1645
۰ نفر