فدراسیون وزنه‌برداری روی ریل افتاده است

اردبیل _ ایرنا _ معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: بررسی گزارش عملکرد فدراسیون وزنه‌برداری حاکی از آن است که این فدراسیون روی ریل افتاده و تمام اقدامات آن امیدوارکننده است.

به گزارش ایرنا ، سیدمحمد پولادگر روز پنجشنبه در مجمع سالیانه فدراسیون وزنه‌برداری که با حضور فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها و انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در شهر سرعین استان اردبیل برگزار شد ، با اشاره به رویدادهای پیش رو که بازی‌های آسیایی و المپیک است ، اظهار کرد: امیدواریم که وزنه‌برداری باز هم برای ما مدال خوش‌رنگ بیاورد که این اتفاق نیاز به ابزار دارد.

وی ادامه داد: منابع مالی یکی از ابزارهای مدیریت است اما همه چیز پول نیست ، خیلی جاها پول بوده اما موفقیت نبوده ، موفقیت نیاز به مدیریت خوب هم دارد ، روسای هیات‌های ما باید همراه باشند و تلاش کنند.

وی با اشاره به این که وزنه‌برداری پر از سرمایه انسانی است ، خاطرنشان کرد: افرادی مثل رضازاده ، انوشیروانی و سلیمی آبرو و اعتبار این رشته هستند ، این عزیزان در هر استانی بروند دری به روی‌شان بسته نیست ، دعوت‌ها هم نباید از طرف فدراسیون باشد خود هیات‌ها باید زنگ بزنند و دعوت کنند. اگر این عزیزان بدانند حضورشان باعث باز شدن گرهی می‌شود حتما حضور خواهند داشت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل هم در این مجمع گفت: این استان از قطب‌های مهم وزنه‌برداری کشور است.

اکبر ورودی اظهار کرد: اردبیل مهد قهرمانان و پهلوانان نامی ایران بوده و هست و این پهلوانی‌ها ریشه در تاریخ پرافتخار آن به‌عنوان خاستگاه شیعه و مهد عاشقان امامت و ولایت دارد.

وی ادامه داد: قهرمانانی همچون شهید اعلمی‌ها که در آسمان ایثار و فداکاری چون ستاره‌ای پرنور همچنان می‌تابند و چراغ راه هزاران جوان بوده و هستند.

وی اضافه کرد: این استان در بیشتر رشته‌های ورزشی صاحب ورزشکارانی نامی و متعهد و با اخلاق است و مرور افتخارات ورزشی سال‌های اخیر کشور، بیانگر این امر مهم است.

وی تصریح کرد: با همه این اوصاف وزنه‌برداری گل سرسبد ورزش استان و قهرمانان آن ستاره‌های ارزنده و محبوب این رشته بوده‌اند.

ورودی گفت: دست‌اندرکاران ورزش و مسئولان عالی استان اردبیل با تاکید بر ایجاد زیرساخت‌های لازم برای این رشته در ۲ بعد نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای تقویت این رشته تلاش می‌کنند و ساخت و تجهیز تالار وزنه‌برداری اردبیل از جمله مهم‌ترین خدمات مسئولان خدوم دولت سیزدهم است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان اردبیل تصریح کرد: تحقق شعار ایران قوی در عرصه ورزش را می‌توان در رشته وزنه‌برداری و با تکیه بر قوی ترین مردان و قهرمانان جهان و به‌عنوان نماد برای دیگر عرصه‌های ورزشی نمود بخشید و این امر با توجه به وجود استعدادهای درخشان در این رشته به‌ویژه در استان اردبیل به‌عنوان یکی از قطب‌های وزنه‌برداری کشور عینیت می‌یابد.

در مجمع عمومی عادی سالیانه فدراسیون وزنه‌برداری که با حضور اعضا و روسای هیات‌ها در شهر سرعین استان اردبیل برگزار شد ، گزارش حسابرس مستقل و خزانه‌دار مربوط به سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، مشروط به انجام تکالیف مورد قرارداد، به تصویب اعضای مجمع فدراسیون وزنه‌برداری رسید.

بررسی و تصویب آیین‌نامه‌های مالی و معاملاتی و شرح وظایف و آیین‌نامه کمیته‌های مختلف فدراسیون از دیگر موارد دستور جلسه مجمع بود ، همچنین ساختار سازمانی فدراسیون مشروط به انجام تغییرات مورد بحث، به تصویب اعضای مجمع رسید.

در بخش اعلام نظر اعضای مجمع، سلطانی (رییس هیات کرمان)، محراب (سرپرست هیات خراسان شمالی) ، حبیبی (رئیس هیات فارس) ، رییسی (رئیس هیات چهار محال و بختیاری) و ناطری (خراسان جنوبی) نکاتی را مطرح کردند. استفاده از ظرفیت‌ها و برندهای وزنه‌برداری برای جذب حمایت‌های استانی و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی با توجه به بخشنامه‌های وزارت ورزش از جمله موارد اشاره بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha