۲۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۱۷
کد خبر: 80906043
T T
۰ نفر
یكهزار و 600 بیمار بروجنی به دلیل كمبود داروخانه شبانه روزی سرگردان شدند

بروجن، شهركرد- ایرنا- یك مقام آگاه در شهرستان بروجن مدعی شد: یكهزار و 600 بیمار ویزیت شده در درمانگاه های این شهرستان طی تعطیلات هفته گذشته، به دلیل كمبود داروخانه شبانه روزی در مركز این شهرستان، سرگردان شدند.

این مقام آگاه كه خواست نامش ذكر نشود روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، مدعی شد:‌ این تعداد بیمار ، غیر از مسافران ورودی به این شهرستان در بعدازظهرها و شب ها با مشكل تامین دارو مواجه شدند.

وی گفت:كمبود داروخانه شبانه روزی باعث شده است، بیماران برای تامین نیازهای دارویی خود در روزهای تعطیل و شیفت شب، با مشكلاتی مواجه شوند.

این مقام آگاه اظهار داشت:راه اندازی داروخانه شبانه روزی جدید از نیازهای ضروری مردم شهرستان بروجن است تا مردم در مواقع نیاز و اوقاتی كه مراجعه كننده زیاد است، مجبور به طی مسافت تا مركز شهرستان های اطراف نشوند.

وی تصریح كرد: صدور مجوز راه اندازی داروخانه شبانه روزی در این شهرستان با مشكلات اداری مواجه است و با توجه به ضرورت وجود داروخانه شبانه روزی نیاز است كه مسئولان مربوطه در این راستا تلاش كنند.

بازرسان مركز بهداشت شهرستان بروجن نیز در گفت و گو با ایرنا، بر لزوم راه اندازی داروخانه های شبانه روزی جدید در این شهرستان در راستای اسان شدن خدمت به مردم تاكید كردند.

به گزارش ایرنا، هم اكنون 12 داروخانه و یك داروخانه شبانه روزی در بروجن فعال است.

7361/547/