۲۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۵۰
کد خبر: 80908914
T T
۰ نفر

بسیج مانع هر گونه تعرض دشمن به كشور است

۲۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۵۰
کد خبر: 80908914
بسیج مانع هر گونه تعرض دشمن به كشور است

یاسوج - ایرنا -فرمانده سپاه فتح كهگیلویه و بویراحمد به آغاز هفته بسیج اشاره كرد و گفت: حضور گسترده بسیج در تمام صحنه ها مانع هرگونه تعرض دشمن به كشور شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یونس امیری روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران كهگیلویه و بویر احمد افزود:آمادگی كامل بسیج همواره دشمنان نظام و انقلاب را مایوس و نقشه ها و توطئه های آنان را خنثی كرده است.

وی با اشاره به اینكه بسیج با اجرای برنامه های گوناگون نشاط، تحرك و پویایی را در جامعه ایجاد می كند، اظهار كرد: شعار هفته بسیج امسال در امتداد عاشورا است و برنامه های مختلفی در این هفته در كهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.

امیری عنوان كرد: 50 درصد بسیجیان این استان دارای پرونده هستند و مابقی نیز كه موفق به تشكیل نشده اند همواره در تمامی برنامه ها و فراخوان ها حضوری پرشور و گسترده دارند.

وی دیدار بسیجیان با ائمه جماعات و نماینده ولی فقیه، برگزاری یادواره شهدا در پایگاه های مقاومت دانش آموزی، ویزیت رایگان بسیجیان و قشرهای مختلف مردم، ارسال پیام كوتاه با موضوع بسیج و برگزاری شب شعر را از برنامه های هفته بسیج اعلام كرد.

امیری برگزاری مسابقات فرهنگی، نشست های بصیرتی در مدارس، دانشگاه ها، تشكیل گروه های سرود و نمایش، برپایی بیمارستان صحرایی به مدت یك هفته، اعزام 25 تیم بهداشتی و درمانی به مناطق كهگیلویه و بویراحمد را سایر برنامه ها عنوان كرد.

وی با اشاره به نقش پیشرو بسیج در عرصه های سازندگی، عمران و آبادانی ابراز داشت: چندین طرح عمرانی در بخش های فرهنگی و اقتصادی از جمله برنامه های هفته بسیج در استان است.

امیری اعزام كاروان راهیان نور، برگزاری همایش هنر دینی و تعزیه، تهیه و پخش مستند صالحین و بازدید از مراكز علمی و صنعتی را از دیگر برنامه های این هفته اعلام كرد.

وی تشكیل حلقه های صالحین بسیج را از اقدامات مهم بسیج خواند و افزود:در سال های گذشته پنج هزار حلقه صالحین در كهگیلویه و بویراحمد تشكیل شده كه كیفیت بخشی به این حلقه ها در دستور كار قرار دارد.

فرمانده سپاه فتح كهگیلویه و بویراحمد به اجتماع بسیجیان سراسر كشور و دیدار 50 هزار نفری آنان به مقام معظم رهبری اشاره كرد و گفت: تعداد زیادی از بسیجیان این استان نیز با رهبر انقلاب دیدار خواهند كرد.

امیری برگزاری نشست های بصیرتی، سركشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، غبارروبی گلزار شهدا را از دیگر برنامه های هفته بسیج در كهگیلویه و بویراحمد اعلام كرد.

وی از خبرنگاران ،مطبوعات محلی و رسانه های ارتباط جمعی استان به خاطر پوشش خبری مطلوب عزداری های ماه محرم امسال و برنامه های هفته بسیج قدردانی كرد.

29 آبان تا پنج آذر هرسال به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.



671/7533