۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۵۵
کد خبر: 80912501
T T
۰ نفر

فرهنگ بسيجي ضامن اقتدار نظام است

۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۵۵
کد خبر: 80912501
فرهنگ بسيجي ضامن اقتدار نظام است

يزد - ايرنا - رئيس عقيدتي سياسي انتظامي استان يزد گفت: فرهنگ ناب بسيجي ضامن اقتدار نظام و انقلاب و عامل شكست توطئه هاي دشمن است .

حجت الاسلام والمسلمين ' اصغر زارع ' روز چهارشنبه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا با تبريك هفته بسيج افزود: نيروهاي نظامي و انتظامي با همدلي حافظ امنيت و اقتدار كشور هستند .

وي خاطر نشان كرد: نيروهاي جانبركف بسيجي در طول دفاع مقدس و هم اكنون در تمامي عرصه ها و در راستاي اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي مي كوشند .

رئيس عقيدتي سياسي انتظامي استان يزد گفت: عزت و امنيتي كه در كشور ما وجود دارد ، مديون نيروهاي نظامي و امنيتي و بسيجيان دلاور است .

زارع خاطرنشان كرد: روحيه و فرهنگ بسيجي به عنوان يك ثمره مهم انقلاب اسلامي بايد همواره در بين مردم ما وجود داشته باشد .

اين مسئول با گراميداست ياد و خاطره شهداي بسيجي تاكيد كرد: شهداي بسيجي با نثار جانشان براي كشور و ملت ما عظمت آفريدند و همين روحيه و ايثارگري ها باعث شكست دشمنان شده است .

زارع با بيان اينكه هفته بسيج يك فرصت براي تبيين ثمرات تشكيل اين نهاد مقدس مردمي و انقلابي و گسترش فرهنگ ناب آن است، افزود: روحيه ايمان ، اخلاص ، فداكاري ، ولايتمداري و داشتن بينش و بصيرت بايد همواره در مردم ما زنده بماند .

وي همچنين با تأكيد بر اينكه تداوم فرهنگ بسيجي و بخصوص ارزش هاي دوران دفاع مقدس بايد احيا شود ،خواستار بزرگداشت باشكوه هفته بسيج با انجام برنامه هاي مختلف فرهنگي و انقلابي شد. ك/3

7536/1968