۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۲۲
کد خبر: 80923372
T T
۰ نفر
شتاب بخشی برای ساخت بخش قلب بیمارستان امام سجاد(ع)یاسوج ضروری است

یاسوج - ایرنا - سرپرست دانشگاه علوم پزشكی كهگیلویه و بویراحمد گفت: شتاب بخشی برای ساخت زایشگاه، بخش قلب و آنژیوگرافی بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج ضروری به نظر می رسد.

دكتر رضا چمن روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: معاونت پشتیبانی دانشگاه علوم پزشكی كهگیلویه و بویراحمد در زمینه تحقق این امور مهم توجه جدی داشته و از هیچ تلاشی دریغ نكند.

وی بیان كرد: اولویت اول مدیریت بیمارستان های كهگیلویه و بویراحمد باید ساماندهی و نظارت هر چه بیشتر بر ارائه خدمت باشد.

چمن اظهار كرد: اورژانس مهمترین بخش هر بیمارستان است و ارائه خدمات مطلوب به مراجعه كنندگان باید سرلوحه فعالیت های آن قرار گیرد.

وی عنوان كرد: برنامه ریزی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشكی كهگیلویه و بویراحمد در زمینه تاسیس و راه اندازی بخش اورژانس پیش بیمارستانی در بیمارستات امام سجاد (ع) یاسوج اقدامی ارزشمند و ستودنی است.

چمن ابراز داشت: با تلاش و پیگیری های مستمر متولیان امر در دانشگاه علوم پزشكی كهگیلویه و بویراحمد مشكل كمبود پزشك عمومی در این بخش و سایر بخش های بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج برطرف شده و اورژانس آن نیز تا حد قابل ملاحظه ای ساماندهی شد.

وی افزود: نصب كارت شناسایی برای افراد شاغل در بخش های مختلف بیمارستان های كهگیلویه و بویراحمد به صورتی كه شناسایی انان برای بیمار و مراجعه كنندگان امكان پذیر باشد باید الزامی شده و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشكی و روسای بیمارستان های استان نیز بر این امر نظارت كنند.

بیمارستان امام سجاد‌ (ع) یاسوج در سال 79 آغاز به كار كرد و هم ‌اكنون با بخش ‌های زنان، داخلی، اطفال، نوزادان، اتفاقات نوزادان و بزرگسالان، زایشگاه، چشم، گوش و حلق و بینی، CSR ،NICU ،CCU، اتاق عمل زنان و اتاق عمل ENT به مردم ارائه خدمت می‌ كند.

7535/671