۱۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۵۴
کد خبر: 80940101
T T
۰ نفر
تجلي وحدت حوزه و دانشگاه اقتدار واعتلاي نظام اسلامي است

شهرري-ايرنا- مدير حوزه هاي علميه كشور گفت: تجلي وحدت حوزه و دانشگاه در تلاش همه حوزويان و دانشگاهيان، اقتدار و اعتلاي نظام اسلامي است.

آيت الله 'سيدهاشم حسيني بوشهري' روز شنبه در گفت وگوي اختصاصي با ايرنا افزود: مقصود از وحدت ميان حوزه و دانشگاه اتحاد و همدلي در تحقق اهداف و آرمانهاي والاي امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

وي وحدت حوزه و دانشگاه را از يكي بركات ارزشمند انقلاب اسلامي دانست و اظهار كرد: هدف نهايي حوزه ها و دانشگاهها احياي تمدن بزرگ اسلام ناب محمدي (ص) در جهان است.

عضو مجلس خبرگارن رهبري، تاكيد كرد: برخلاف تصور و باور دشمنان، ما در اين مسير گام هاي بزرگ و ارزشمندي برداشته و استفاده علما و اساتيد حوزه در دانشگاه ها نسبت به سالهاي گذشته از رشد خوبي برخوردار بوده است.

حسيني بوشهري، روش تدريس در حوزه هاي علميه را غالبا عمقي و زمان بر دانست و گفت: رمز موفقيت و ماندگاري حوزه هاي علميه در نوع روش تربيت طلاب و نحوه تدريس آنان است.

مدير حوزه هاي علميه كشور دغدغه هاي امروز طلاب و دانشجويان را فتح قله هاي علم و دانش بيان كرد و گفت: دانشمندان جوان ايراني در بستر فراهم شده از سوي نظام اسلامي با ابتكارات و خلاقيت هايي خود توانستند توطئه هاي دشمنان را خنثي و نقش بر آب كنند.

به گفته حسيني بوشهري، طلاب و دانشجويان با پيروي از رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب تمام سعي و تلاش خود را براي توليد دانش به كار بستند.

ن.ع/1724/699 / 1539
۰ نفر