۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۹:۳۱
کد خبر: 80947264
T T
۰ نفر
روند تكميل پروژه مسكن مهر در كاشمر به كندي پيش مي رود

كاشمر - ايرنا - رييس اداره راه و شهرسازي كاشمر گفت: روند تكميل پروژه 1008 واحدي مسكن مهر در اين شهر به كندي پيش مي رود.

ابراهيمي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: برخي تعاوني هاي مسكن مبالغي را كه از اعضاي خود گرفته اند در زمان و مكان مناسب هزينه نكرده و با تورم، افزايش قيمت ها و بدهي مواجه شدند.

وي گفت: قيمت تمام شده هر واحد مسكوني از 200 تا 280 ميليون ريال مي‌باشد و پرداخت مبالغ بيش از اين رقم خلاف است.

وي در زمينه مرحله پنجم مسكن مهر كاشمر اظهار داشت: در قرارداد سه جانبه‌اي كه با شركت مربوطه به امضا رسيده، پيمانكاران مكلف هستند از زماني كه زمين را تحويل مي‌گيرند علاوه بر ساخت و ساز واحد، آماده ‌سازي محوطه را نيز انجام داده و وسايل داخل ساختمان را هم از قبيل سيستم روشنايي، كابينت آشپزخانه، ظرفشويي و شير آلات تهيه و نصب نمايند.

ابراهيمي گفت: اعضا بايد حدود 52 ميليون ريال براي خريد امتيازات، آب، برق، تلفن، گاز، پروانه ساختمان و ساخت و ساز و محوطه سازي اطراف ساختمان پرداخت كنند.

وي افزود: تعداد 900 واحد از واحدهاي مسكن مهر به قراردادهاي سه جانبه واگذار شده و تاكنون واحدهاي سه شركت از چهار شركت تكميل شده و 750 واحد آن آماده تحويل است.

رييس اداره راه و شهرسازي كاشمر با بيان اين‌ كه مبلغ پرداختي اعضا بايد تا 190 ميليون ريال باشد، اظهار كرد: تمام قيمت‌ هاي اعلام شده بر اساس بخشنامه سازمان راه و شهرسازي و مقطوع است و گرفتن بيش از اين مبلغ تخلف محسوب مي شود./3

7497 /664