۲۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۱
کد خبر: 80951550
T T
۰ نفر
برف روبي خيابان ها و معابر عمومي مهاباد همچنان ادامه دارد

مهاباد - ايرنا - شهردار مهاباد گفت: كار برف روبي معابر و خيابان هاي اين شهر براي چهارمين روز متوالي به طور مستمر همچنان ادامه دارد.

صلاح كردستاني روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در اين مدت ماموران شهرداري به صورت شبانه روزي كار برف روبي و نمك پاشي خيابان هاي اصلي و فرعي اين شهر را انجام داده و روند عبور و مرور را در اين شهر را تسهيل كرده اند.

وي اظهار كرد: شهرداري مهاباد با استفاده از 17دستگاه سبك و سنگين و با بهره گيري از ظرفيت هاي ديگر بخش دولتي و خصوصي كار برف روبي را در اين شهر همچنان ادامه مي دهد.

وي اضافه كرد: در اين مدت همچنين بيش از 250 نفر از كارگران شهرداري نيز با بازگشايي معابر عمومي، پياده روها و جوي ها نقش مهمي در كمك رساني به رفت و آمد عابران پياده و تسهيل عبور و مرور خودروها داشته اند.

به گفته كردستاني با پايان يافتن برف روبي نسبي خيابان هاي سطح شهر برف روبي كوچه ها و ديگر معبر حاشيه شهر نيز آغاز شده و در برخي مناطق براي جلوگيري از مسدود شدن معابر، برف انباشته شده با استفاده از دستگاه هاي كمپرسي به حاشيه شهر منتقل مي شود.

شهردار مهاباد با قدرداني از همكاري و همياري مردم با ماموران شهرداري گفت: همكاري و مشاركت مردم در پاكسازي كوچه ها و معابر نقش مهمي در تسهيل رفت و آمد در سطح شهر مي شود.

وي يادآور شد: ادامه بارش برف و سرما موجب شده تا قشري از برف و يخ سطح معابر، گذرگاه ها و خيابان ها را فرا بگيرد و برف روبي و بازگشايي معابر را با مشكل مواجه كند.

ارتفاع برف كه از اواخر روز چهارشنبه شهرستان مهاباد را فرا گرفته است و همچنان ادامه دارد در مناطق شهري به حدود نيم متر و در ارتفاعات و مناطق كوهستاني به بيش از يك متر رسيده است.

7512/584/581