۲۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۶
کد خبر: 80955382
T T
۰ نفر
بانوي تكواندوكار كردستاني به اردوي تداركاتي تيم ملي دعوت شد

سنندج - ايرنا - ' روناك حسين زاده ' تكواندوكار كردستاني با راه يافتن به ديدار فينال مسابقات انتخابي تيم ملي تكواندو نوجوانان دختر كشور، به مرحله سوم اردوي تداركاتي تيم ملي تكواندو نوجوانان دختر ايران دعوت شد.

به گزارش ايرنا و به نقل از روابط عمومي اداره ورزش و جوانان كردستان، دومين مرحله از مسابقات انتخابي تيم ملي تكواندو نوجوانان دختر ايران براي حضور در مسابقات جهاني 2014 چين تايپه و كسب سهميه المپيك در خانه تكواندو تهران برگزار شد.

در اين مرحله از رقابت هاي انتخابي تيم ملي 74 بانوي تكواندوكار از استان هاي سراسر كشور در 10 وزن با يكديگر به رقابت پرداختند كه در وزن ششم اين مسابقات روناك حسين زاده از كردستان با ارائه نمايشي در خور تحسين به ديدار فينال اين راه يافت و در نهايت مقام نايب قهرماني اين رقابت ها را كسب كرد.

در پايان اين مسابقات 33 تكواندوكار برتر اوزان ده گانه به مرحله سوم اردوي تداركاتي و آماده سازي تيم ملي تكواندو نوجوانان دختر كشور دعوت شدند.

حسين زاده در اولين مرحله مسابقات انتخابي تيم ملي و هجدهمين دوره مسابقات تكواندو قهرماني كشور كه در آبان و آذرماه 92 در تهران برگزار شد، در هر دورقابت جايگاه ارزشمند دوم كشور را از آن خود كرده است. ك/1

570