۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۲
کد خبر: 80959857
T T
۰ نفر
ثبت نام دوره های كاردانی دانشكده خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی در شیراز آغاز شد

شیراز- ایرنا- رییس دانشكده خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی شیراز گفت: ثبت نام دوره های كاردانی این دانشكده با احتساب رشته های جدید آغاز شد.

محمود شاكر پنجشنبه شب با اعلام این خبر به ایرنا افزود: نام نویسی در این دوره ها كه از روز چهارشنبه آغاز گردیده تا روز سه شنبه سوم دیماه از طریق سایت سازمان سنجش ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: در این مقطع علاوه بر رشته های روابط عمومی،خبرنگاری ،عكاسی خبری،عكاسی ،ویراستاری ،برای اولین بار رشته های جدیدی از جمله ،گرافیك، مترجمی زبان انگلیسی آثار دیداری و شنیداری نیز به چشم می خورد.

رییس دانشكده خبر شیراز در خصوص ثبت نام دوره كارشناسی ناپیوسته نیز بیان داشت: ثبت نام رشته های كارشناسی ناپیوسته بلافاصله پس از ثبت نام دوره كاردانی و با اطلاع رسانی قبلی آغاز خواهد شد.

وی گفت :در دوره كارشناسی ناپیوسته رشته های روابط عمومی (گرایش رسانه)،خبرنگاری (گرایش اجتماعی فرهنگی )مدیریت تبلیغات فرهنگی وجود دارد كه رشته های مجری گری ،عكاسی خبری و كارشناسی مترجمی خبر انگلیسی هم نیز برای اولین بار به رشته های این دانشكده افزوده شده است .

در دانشكده خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی واحد شیراز هم كنون افزون بر 700دانشجو در رشته های مختلف به تحصیل مشغول می باشند.ك/3

667