۴ دی ۱۳۹۲، ۹:۴۹
کد خبر: 80966181
T T
۰ نفر
حزب الله : العيساوي با مقاومت، صهيونيست ها را تسليم اراده خود كرد

بيروت – ايرنا – حزب الله لبنان با تاكيد به اينكه « سامر العيساوي» اسير فلسطيني آزاد شده با مقاومت، صهيونيست ها را تسليم اراده خود كرد، افزود: فداكاري العيساوي موفقيتي بزرگ و موجب افتخار و عزت همه ما است.

به گزارش ايرنا در بيانيه حزب الله به مناسبت رهايي العيساوي از بند صهيونيست ها، آمده است: تجربه ثابت كرده كه آزادگي و روحيه مقاومت هميشه بر بند زندانبانان و سخت گيري اشغالگران پيروز مي شود و سامر العيساوي با مقاومت در برابر صهيونيست ها، اين تجربه را بارديگر رقم زد.

حزب الله خاطرنشان كرد: العيساوي با مقاومت و پايداري، دشمن صهيونيستي را كه مي خواست عزم و اراده اين اسير را بشكند، به زانو در آورد و سرانجام براساس شروط خود و نه شروط اشغالگران از بند آنان رها شد.

در بيانيه حزب الله، روحيه مقاومت و اراده مستحكم العيساوي و پيروزي او بر دشمن صهيونيستي را الگويي براي همه اسرا و مجاهدان توصيف و تصريح شده است: العيساوي ثابت كرد كه مبارزه با زندانبانان صهيونيست، مبارزه اي بدون آينده نبوده و تمام زندانيان دربند رژيم اشغالگر مي توانند اين مسير را تا دستيابي به آزادي بپيمايند.

حزب الله لبنان در اين بيانيه مساله اسرا در زندان هاي رژيم صهيونيستي را در صدر اولويت هاي خود اعلام و تاكيد كرده است: ما به العيساوي، ملت فلسطين و جبهه دموكراتيك براي آزاد سازي فلسطين تبريك مي گوييم، چرا كه آنها اين قهرمان مقاوم را كه جبروت اشغالگران را به ذلت كشاند، پرورش داده اند.

خاورم**2024 ** 1324 **1515