۹ دی ۱۳۹۲، ۱۸:۵۴
کد خبر: 80974329
T T
۰ نفر
امام جمعه چابهار: استكبار از حوادث انتخابات سال 88سو استفاده كرد

چابهار – ايرنا - امام جمعه چابهار با اشاره به حوادث پس از انتخابات رياست جمهوري سال 1388 گفت: استكبار از اعتراضات پس از انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري سو استفاده كرد.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام سيد 'محمد موسوي ' روز دوشنبه در اجتماع مردم و مسوولان در مسجد امام حسين (ع) به مناسبت روز 9 دي با تشريح روند اعتراضات بعد از انتخابات سال 1388 افزود: سيل جمعيت چند ده ميليوني در روز 9 ديماه در كشور براه افتاد و با شعار 'حسين حسين، جانم فداي رهبر' انقلاب اسلامي را از فتنه اي سهمگين نجات دادند.

وي با اشاره به رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب اسلامي در جريان انتخابات سال 1388 افزود: امروز اگر در كشورهاي اسلامي مصر، ليبي و تونس شاهد به انحراف كشيده شدن انقلاب ها هستيم دليلش عدم وجود ولايت فقيه و رهبري واحد در اين كشورهاست.

امام جمعه چابهار با بيان اينكه ملت ايران همواره استكبار را مايوس و نااميد كرده است، تصريح كرد: بايد قدر مردم را بدانيم و براي خدمت و نوكري آنان همت گماريم و همه پشت سر رهبري حركت كنيم.

به گفته وي قدرت اصلي در داخل كشور است و در آن سوي مرزها خبري نيست و هرچه هست توخالي و غيرقابل اعتماد است.

وي همچنين با اشاره به مذاكرات ايران با كشورهاي پنج بعلاوه يك تاكيد كرد: ما پشت مذاكره كنندگان قوي ايستاده ايم و هيچ باجي را به استكبار نخواهيم داد. ك/2

1744/ 653