۱۹ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۴۷
کد خبر: 80986872
T T
۰ نفر
دانشگاه هاي آزاد گيلان بدون آزمون دانشجو مي پذيرد

رشت - دانشگاه هاي آزاد اسلامي استان گيلان در رشته هاي كارشناسي و كارداني پيوسته و ناپيوسته بدون آزمون دانشجو مي پذيرد .

رييس روابط عمومي دانشگاه هاي آزاد اسلامي استان گيلان گفت : ثبت نام در رشته هاي كارشناسي پيوسته و ناپيوسته بدون آزمون همزمان با سراسر كشور در واحدها و مراكز آموزشي دانشگاه هاي آزاد اسلامي گيلان آغاز شده و تا سي ام ماه جاري ادامه دارد.

'مجيد مشكبيد حقيقي' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : داوطلبان مي توانند با مراجعه به سايت الكترونيكي www.azmoon.org نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام كنند .

وي اظهار كرد : داوطلبان كارشناسي پيوسته 10 رشته محل و كارشناسي ناپيوسته يك رشته و حداكثر 10 محل دانشگاهي را مي توانند انتخاب و در سايت مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي ثبت كنند .

وي تصريح كرد : داوطلبان مقطع كارشناسي پيوسته نيز بايد انتخاب هاي خود را از يك مجموعه آموزشي يا از يك نظام آموزشي انجام دهند به عبارت ديگر 10 انتخاب داوطلبان بايد از سيستم پاره وقت و يا تمام وقت باشد و اين به معناي آن است كه داوطلب امكان انتخاب هم از تمام وقت و هم از پاره وقت را ندارد.

مشكبيد حقيقي يادآور شد : داوطلبان در صورت تمايل به ثبت نام در بيشتر از يك نظام و يا مجموعه آموزشي ، مي توانند با تهيه كارت هاي اعتباري بيشتر در دو نظام آموزشي يا چند مجموعه آموزشي ثبت نام كنند .

وي خاطر نشان كرد : نتايج دوره كارشناسي پيوسته و ناپيوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامي در هفته اول بهمن ماه اعلام مي شود .

رييس روابط عمومي دانشگاه هاي آزاد اسلامي استان گيلان در رابطه با ثبت نام رشته هاي كارداني پيوسته و ناپيوسته نيز گفت : داوطلبان بايستي با مراجعه به سايت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام كنند .

وي با بيان اين كه هر داوطلب بايد با تهيه يك كارت اعتباري يك رشته محل را انتخاب و ثبت نام كند ، تصريح كرد : داوطلبان 48 ساعت پس از ثبت نام اينترنتي با در دست داشتن پرينت ثبت نام شان در ساعات اداري به واحد ها و مراكز آموزشي دانشگاههاي آزاد اسلامي سراسر استان گيلان مراجعه و ثبت نام قطعي خود را در واحد هاي مربوطه انجام دهند .

وي يادآور شد : داوطلبان براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت www.pubr-azmoon.com مراجعه و با طرح سوال خود در بخش پرسش و پاسخ منتظر پاسخگويي كارشناسان مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي باشند .

وي بيان داشت : داوطلبان در صورت نياز مي توانند به دفاتر خدمات آموزشي مستقر در واحد هاي دانشگاهي دانشگاههاي آزاد مراجعه و از كارشناسان اين دفاتر راهنمايي هاي لازم را دريافت كنند .

بيش از 290 رشته محل در مقطع كارشناسي پيوسته و ناپيوسته و بيش از 175 رشته در مقاطع كارداني پيوسته و ناپيوسته در واحد ها و مراكز آموزشي دانشگاههاي آزاد اسلامي در استان گيلان فعال است .

بيش از 44 هزار دانشجو در دانشگاه هاي آزاد اسلامي استان گيلان مشغول به تحصيل هستند . ك / 3.

7286/604