۲۴ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۲۲
کد خبر: 80994519
T T
۰ نفر
استاندار آذربايجان غربي: استفاده بهينه از امكانات موجود آموزشي ضروري است

اروميه - ايرنا - استاندار آذربايجان غربي گفت: در سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي استفاده بهينه از امكانات موجود آموزشي ضروري است.

قربانعلي سعادت روز سه شنبه در هفتمين شوراي آموزش و پرورش آذربايجان غربي افزود: با توجه به بودجه انقباضي كه دولت ارائه كرده ديگر خبري از پول هاي باد آورده نيست و بودجه و اعتبارات استان نيز تدوين شده و منتظريم تا نتايج آن اعلام شود.

وي گفت: نبايد انتظار داشته باشيم كه معجزه اي در حوزه عمراني آموزش و پرورش و نيز بودجه هاي آن رخ بدهد.

وي اظهار كرد: ضروري است كه آموزش و پرورش از امكانات و زمين هايي كه قبلا خريداري كرده با اندك تغيير استفاده بهينه كند.

وي ادامه داد: در صورت تخصيص اعتبارات بيشتر نيز در راستاي تكميل اين فضاها و طرح ها، آموزش و پرورش را ياري مي كنيم.

وي گفت: ارائه طرح هاي ابتكاري و كارآمد در اين حوزه ضروري است تا با مديريت بهينه امكانات و اعتبارات اهداف آموزش و پرورش را پيش ببريم.

استاندار آذربايجان غربي ادامه داد: آموزش و پرورش به عنوان يك مجموعه عظيم بايد با مشكلات برخوردي قاطعانه و جدي داشته باشد.

سعادت گفت: ما مي خواهيم تا مشكلات استان در سريعترين زمان با مصوبات حاصل از جلسات رفع شود و نمي خواهيم تا مصوبات جلسات را فقط صورتجلسه كنيم.

وي با اشاره به احداث يك كتابخانه در پارك دانشجوي اروميه نيز افزود: اين پارك داراي حريم خاصي است و در صورت شكسته نشدن حريم و نيز هماهنگي با مسئولان امكان ايجاد آن ميسر است.

وي ادامه داد: از همه خيرين در استان حمايت كرده و از طرح هاي آنان در راستاي توسعه استان استقبال مي كنيم.

اين نشست در سالن حوزه استاندار آذربايجان غربي و با حضور كليه اعضاي شوراي آموزش و پرورش آذربايجان غربي با دستور جلسه هاي گراميداشت هفته شوراهاي دانش آموزي، برگزاري مسابقات قرآن و نهج البلاغه دانش آموزان كشور در استان، گزارش كار معاونت پرورشي آموزش و پرورش آذربايجان غربي برگزار شد.

7125/581