۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۳:۲۷
کد خبر: 81006124
T T
۰ نفر
موضوع تعیین استاندار خراسان رضوی به نشست آینده هیات دولت موكول شد

مشهد-ایرنا- نایب رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: طرح موضوع تعیین استاندار خراسان رضوی به برگزاری نشست آینده هیات دولت موكول شد.

'رمضانعلی سبحانی فر' روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شنیده ها حاكی از آن است كه قرار بود در نشست این هفته هیات دولت وضعیت استاندار خراسان رضوی نهایی شود، اما به دلیل سفر رییس جمهوری به سوییس این موضوع به هفته آینده موكول شده است.

وی با بیان اینكه تعیین استاندار خراسان رضوی در نشست امروز هیات دولت طرح نشده، بیان كرد: به طور قطع برای انتخاب استاندار استان مهمی همانند خراسان رضوی حضور رییس جمهوری ضروری است.

وی با بیان اینكه اسماعیل نجار به عنوان یكی از گزینه ها برای تصدی استانداری خراسان رضوی مطرح شده، گفت: گمانه زنی ها بر روی این گزینه بیشتر است.

نماینده سبزواردر مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اسماعیل نجار در كارنامه خود سوابق تصدی پست استانداری در استان هایی مانند كردستان و كرمان را دارد.

وی تاكید كرد: به دلیل گستردگی و همچنین ورود سالانه 25 تا 30 میلیون زائر، فردی كه سكان دار مدیریت استان را در دست می گیرد باید از تجربیات مختلف برخوردار باشد زیرا خراسان رضوی نیاز به فردی توسعه محور با نگاه هم افزایی دارد. ك/3

7496/659/330
۰ نفر